ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش خبر داد

آغاز ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش/ شرط نقل و انتقال معلمان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از آغاز ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی آتی خبر داد و گفت: تفاوت و شرط امسال نقل و انتقال معلمان از منطقه‌ای به منطقه دیگر در شدت نیاز مقصد خواهد بود.

   بازخبر / علی الهیار ترکمن  درباره ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: ساماندهی نیروی انسانی را آغاز کرده‌ایم و نقل و انتقالات در حال انجام است.

وی افزود: آن دسته از معلمانی که متقاضی انتقال به منطقه دیگری هستند هنوز فرصت دارند و می‌توانند به سایت مربوط به نقل و انتقالات مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند. این فرصت تا ۱۵ خرداد ماه ادامه دارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تفاوت امسال نقل و انتقالات معلمان با سال قبل در این است که ساماندهی بر اساس شدت نیاز مقصد انجام می‌شود، گفت: به این معنا که اگر معلمی خواهان انتقال به یک منطقه مشخص است باید ببینیم نیاز نقطه مقصد چقدر است و اگر نیاز وجود داشت این کار را انجام دهیم.

الهیار ادامه داد: در غیراینصورت ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم؛ هم به علت تراکم نیرویی که ممکن است در یک منطقه اتفاق افتد و هم به علت نیاز نیروی انسانی که خودمان داریم. بنابراین شدت نیاز مقصد بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: در شیوه نامه نقل و انتقال نیروهای رسمی، رسمی آزمایشی، پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی، متقاضی انتقال دائم و موقت برون و درون استانی مربوط به سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نیز تاکید کرده‌ایم که مبنای انتقال در درون استان پس از محاسبه ورود و خروج نیرو اعم از بازنشستگی، ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان و …، ضرایب اشتغال نیروی انسانی و شدت نیاز است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *