اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:

تلاش مسئولان هرمزگان تامین نیاز اینترنت در روستاهاست

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه توسعه بشاگرد یکی از اولویت های مهم استاندار است گفت: تمامی ظرفیت‌ های ملی و استانی برای توسعه و افزایش شرایط مطلوب زندگی مردم بشاگرد بکار گرفته می شود.

بازخبر /  نازنین شیبانی تذرجی روز گذشته(۱۱ اردیبهشت ماه) در جلسه رسیدگی به مسائل توسعه شبکه ارتباطی و فناوری اطلاعات در شهرستان بشاگرد با تاکید بر توسعه شبکه اینترنت و خدمات دیتا به عنوان مهمترین زیر ساخت ارتباطی در راستای دولت الکترونیک، بیان کرد: گسترش این زیر ساخت های فناوری و ارتباطات و شبکه های ارتباطی از گام های مهم برای پیشرفت همه جانبه شهرستان بشاگرد به شمار می رود.

شیبانی افزود: برخورداری از امکانات ارتباطی حق هر فرد در شهر و روستا است و مسئولان شرکت مخابرات و ارتباطات، مشکلات ارتباطی مربوط به پوشش مخابراتی و آنتن دهی به ویژه در مناطق روستایی که نیازی بدیهی است را با جدیت هر چه بیشتر پیگیری و رفع کنند.

وی با تاکید بر تداوم  برگزاری جلسه رسیدگی به مسائل توسعه شبکه ارتباطی و فناوری اطلاعات بشاگرد، اظهار کرد: این جلسه تا رفع مشکلات این شهرستان بصورت ماهیانه برگزار  و برای رسیدن شهرستان بشاگرد به شرایط مطلوب گزارشات بررسی خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: همه مسئولین به خصوص استاندار هرمزگان در تلاش هستند تا مشکل اینترنت روستاها برطرف شود و با برنامه ریزی مناسب  اقدامات خوبی برای بشاگرد انجام شود.
مشترکین روستایی مشمول طرح سرویس اینترنت پرسرعت می‌توانند با شماره‌گیری تلفن ۱۵۶۵  مودم را در روستا و آبادی خود از پست تحویل و از خدمات این سرویس بهره‌مند شوند.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *