ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

سیلورهای هرمزگانی جزیره هرمز تا بندرعباس را طی کردند

به مناسبت روز ملی خلیج فارس، ورزشکاران کایت بردینگ هرمزگان به نمایندگی از جامعه سیلینگ خلیج فارس مسیر دریایی جزیره هرمز تا بندرعباس به مسافت ۲۰ کیلومتر را طی کردند.

بازخبر /   دبیر هیئت قایقرانی استان هرمزگان در این باره  گفت: در این برنامه سیلورهای هرمزگانی مسیر خود را از محل فرش خاکی جزیره هرمز آغاز و پس از طی نمودن مسافت ۲۰ کیلومتر دریایی در مدت ۶۰ دقیقه در ساحل غدیر بندرعباس به پایان رساندند.
سید مهدی موسوی افزود: این رویداد با حضور ورزشکاران عدنان افندی، فرزاد آبنوس و سید مهدی خواجه امینیان از بندرعباس و با سرپرستی و هدایت حامد برخوردارزاده از جزیره قشم اجرا شد.
وی خاطرنشان کرد: ما هر ساله برنامه های ویژه ای را به مناسبت روز ملی خلیج فارس اجرا می کنیم، ولیکن امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و به جهت حفظ سلامت جامعه ورزشی تمام برنامه های ورزشی که احتمال تجمع داشت را لغو کردیم. این برنامه نیز با توجه به انفرادی بودن و اجرا در دریا و با رعایت تمام ملاحظات سلامتی و بهداشتی و بشکل بسیار محدود و نمادین اجرا شد.

وی در پایان از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان و معاون ورزشی آن اداره کل، مسئول اداره ورزش و جوانان جزیره هرمز و مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس و همچنین تیم امداد و نجات دریایی که حمایت های این بزرگواران همواره کمک حال جامعه ورزش قایقرانی بوده است، تشکر ویژه کرد.

کایت بردینگ بعنوان یکی از رشته های موفق دریایی از سال ۱۳۹۴ در هرمزگان شروع به فعالیت نموده و در حال توسعه است. کایت بردینگ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور خواهد داشت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *