ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

منتظر واکسن نباشید

یک متخصص مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های اروپا مدعی شده است که در “خوشبینانه‌ترین سناریو” هم واکسن کرونا تا قبل از پایان سال ۲۰۲۱ میلادی آماده نمی‌شود.

بازخبر / “پیسی پنتینن” رئیس بخش آنفلوآنزا و بیماری‌های تنفسی این مرکز با اعلام این مطلب به شبکه خبری اسکای نیوز و نیز یادآوری این که ساخت واکسن «فرآیندی بسیار پیچیده و هزینه‌بر» است، گفت: تا کنون چندین مرحله از آزمایشات انسانی برای اطمینان از ایمنی و مؤثر بودن واکسن‌های پیشنهادی کرونا انجام شده است.

به نوشته نشریه آیریش میرور، این متخصص همچنین گفت: مساله ویژه و مهم‌تر در تولید واکسن کرونا آن است که باید از نظر ظرفیت تولید نیز اطمینان حاصل کرد زیرا این واکسن در واقع باید نیاز کل جهان را برآورده کند.

وی با تاکید بر زمان‌بر بودن ساخت واکسن کرونا اضافه کرد: داشتن یک جدول زمانی یک و نیم ساله یا دو ساله برای انجام این کار و دستیابی به نتیجه، در واقع چیزی شبیه معجزه خواهد بود.

در حال حاضر گزارش‌ها حاکیست که آزمایش یکی از واکسن‌های پیشنهادی کرونا روی انسان از پنجشنبه گذشته در دانشگاه آکسفورد انگلیس آغاز شده است.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *