ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
نائب رئیس اول اتاق اصناف بندرعباس:

برای ساماندهی عرضه آبزیان در بندرعباس آماده ایم/تسهیل در صدور پروانه کسب برای متقاضیان

نائب رئیس اول اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان از تسهیل وتسریع درصدور مجوز پروانه کسب برای متقاضیان فروش ماهی درسطح شهر بندرعباس در کوتاهترین زمان ممکن خبرداد و گفت: اتاق اصناف برای ساماندهی عرضه آبزیان در شهرستان امادگی دارد.

 بازخبر /مسعود محمدشاهی صبح امروز(نهم اردیبهشت ماه) در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تعطیلی بازار بزرگ ماهی فروشان بندرعباس، اظهار کرد: ماهی و آبزیان یکی از پر رنگ‌ترین اقلام موجود در سبد غذایی هرمزگانی ها است و وظیفه داریم برای سهولت در دسترسی بیشتر همه شهروندان بستر را برای عرضه بهداشتی  این محصول فراهم سازیم.

وی با اشاره به تاکید استاندار هرمزگان مبنی برلزوم ساماندهی و توسعه فروشگاه‌های عرضه آبزیان در سطح شهر بندرعباس و محلات به جهت دسترسی آسان شهروندان به این مواد پروتئینی، افزود: اتاق اصناف و اتحادیه مواد پروتینی شهرستان بندرعباس این آمادگی را دارد تا با کمک دستگاه‌های ذیربط در کوتاهترین زمان ممکن مجوز فعالیت برای متقاضیان فعالیت در این بخش را صادر کند.

نماینده هرمزگان در اتاق اصناف ایران همچنین از فعالین رسته فروش مرغ در سطح شهر نیز که واحد صنفی آنان دارای فضا و شرایط بهداشتی مناسب باشد نیز درخواست داشت، تا جهت رفاه حال شهروندان و تقویت و رونق کسب وکار خود با تغییر رسته پروانه کسب و تهیه امکانات مناسب امکان فروش آبزیان را در واحد صنفی خود فراهم سازند.

محمد شاهی در پایان تصریح کرد: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری نیز در این مقطع می‌تواند در محلات و اماکن پر جمعیت که واحد صنفی قعال در این زمینه وجود ندارد با استقرار کانکس‌های بهداشتی و اخذ پروانه کسب و فراهم آوردن امکان فوری فروش آبزیان، هم دسترسی آسان شهروندان به این مواد غذایی را فراهم سازد و هم مانع از عرضه غیر بهداشتی آبزیان توسط دستفروشان و فروشندگان دوره‌گرد که این روزها با تعطیلی بازار ماهی فروشان شاهد افزایش فعالیت هستیم شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *