اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
شهردار بندرعباس:

«رمضان»، ماه صبر، اصلاح تفکر و اندیشه است

شهردار بندرعباس از ایام رمضان، به عنوان ماه صبر نام برد و گفت: به برکت ماه رمضان، اندیشه‌ها و تفکرات و به تبع آن گفتارها و رفتارها در مسیر اصلاحی قرار می‌گیرند.

بازخبر / عباس امینی‌زاده با گرامیداشت ماه رمضان اظهار کرد: در حقیقت یکی از نعمات بزرگ پروردگار، ماه مبارک رمضان بوده که شستشوی وجودمان از گناهان مهمترین فلسفه آن است.
شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه این ماه فواید متعدد دنیوی و اخروی به همراه دارد، افزود: فلسفه روزه که به مومنین، مسلمین و پیروان قرآن و پیامبر اسلام امر شده و در ادیان دیگر هم وجود دارد، تقوا، پرهیزکاری و اجتناب از محرمات و گناهان است.
وی از ایام رمضان، به عنوان ماه صبر نام برد و تصریح کرد: به برکت ماه رمضان، اندیشه‌ها و تفکرات و به تبع آن گفتارها و رفتارها در مسیر اصلاحی قرار می‌گیرند و صاحبان فکر و اندیشه در راستای کسب رضای خدا تفکر می‌کنند، حرف می‌زنند و عمل می‌کنند.
از رمضان به عنوان ماه فراوانی روزی یاد کرد و ادامه داد: رمضان ماهی است که اولش رحمت، میانه‌اش مغفرت و آخرش آزادی از آتش است.
امینی‌زاده با تاکید بر اینکه این ماه در روایات اسلامی ماه خدا و میهمانی امت پیامبر اکرم(ص) خوانده شده و خداوند متعال از بندگان خود در این ماه در نهایت کرامت و مهربانی پذیرایی می کند، بیان کرد: رمضان در میان مسلمانان از جایگاه و احترام ویژه‌ای برخوردار بوده و در واقع ماه سلوک روحی آنان است.
شهردار بندرعباس با اظهار اینکه مؤمنان با مقدمه‌سازی و فراهم کردن زمینه‌های معنوی در ماه‌های رجب و شعبان هر سال، خود را برای ورود به این ماه شریف و پربرکت آماده می‌کنند، خاطرنشان کرد: با حلول این ماه با شور و اشتیاق روزه‌داری، دادن اطعام و افطاری به نیازمندان، تلاوت قرآن، شب زنده‌داری و عبادت، دعا، استغفار، صدقه دادن و… روح و جان خود را از سرچشمه فیض الهی سیراب می‌کنند.
وی از رمضان به عنوان ماه بیداری مسلمین یاد کرد و افزود: طبق احادیث، آیات قرآن و روایات معتبر، ماه مبارک رمضان به جهت نزول قرآن کریم در آن و ویژگى‏هاى منحصرى که دارد، در میان ماه‏هاى سال‏قمرى برترین است.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *