اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

۵ گزینه احتمالی بارسلونا در صورتی که مارتینس نیاید

بارسلونا اگر به لائوتارو مارتینس نرسد، ۵ گزینه جایگزینی در نظرگرفته است.

بازخبر /  هم اکنون خیلی از علاقمندان فوتبال می دانند که بارسلونا مصمم است تحت هر شرایطی به «مارتینس» مهاجم تکنیکی و آرژانتینی اینترمیلان در پنجره نقل و انتقالات پایان فصل برسد.

اما از آنجایی که اتفاقات دنیای فوتبال قابل پیش بینی نیست، می توان این احتمال را داد که راه راه پوشان آبی و مشکی، با چنین انتقالی به توافق نرسند.

آنوقت تکلیف بارسلونا چه خواهد شد؟ آیا تیم پرسابقه لالیگایی گزینه ای دیگر برای خط حمله اش در فهرست نخواهد داشت؟

روزنامه ال موندو دیپورتیو با گزارشی که امروز منتشرکرد، به این پرسش مهم پاسخ داد. این نشریه نوشت اگر به هر دلیلی مارتینس، پیراهن فصل آینده بارسا را به تن نکند، کاتالان ها ۵ گزینه جانشینی در فهرست خود دارند.

این نشریه عنوان کرد در این حالت فورواردهای همچون تیمو ورنر(آر.ب لایپزیگ آلمان)، آلکساندر ایزاک(سوسیداد)، تامی آبراهام (چلسی انگلیس)، ویکتور اوسیمین (لیل فرانسه) و جاناتان دیوید(خنت بلژیک) گزینه های مورد نظر آبی و اناری ها خواهند بود.

مارتینس با اینتر، قراردادی دارد که در آن تبصره پرداخت ضرر ۱۱۱ میلیون یورویی ثبت شده است. این رقم مورد نظر تیم اسپانیایی نیست که همین مساله کار انتقالش را دشوار می کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *