ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

پراید چقدر گران شد ؟

از اسفند سال گذشته تا امروز قیمت انواع مدل های خودرو پراید افزایش قیمت قابل توجه ای را تجربه کردند.

بازخبر / قیمت انواع مختلف پراید طی یک ماه گذشته نوسانات زیادی داشته است به گونه ای که قیمت پراید ۱۱۱ در اواخر اسفند ماه سال گذشته به قیمت ۶۱ میلیون تومان خرید و فروش می شده است اما امروز این خودرو با افزایش ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به قیمت ۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فایل شد.

سایر انواع مدل های این خودرو نیز افزایش قیمت داشته اند و مدل ۱۳۱ این خودرو که در اواخر اسفند ماه نزدیک به ۶۰ میلیون تومان قیمت داشت امروز با افزایش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۶۵ میلیون تومان رسیده است.

سایپا ۱۵۱ نیز طی یک ماه اخیر افزایش قیمت قابل توجه ای داشته است اما قیمت این خودرو طی چند روز اخیر روند کاهشی داشته است و این خودرو با کاهش ۲ میلیون تومانی امروز به قیمت ۷۰ میلیون تومان رسیده است.فعالان بازار می گویند هر چند قیمت ها روندی افزایشی دارند اما بازار با رکودی قابل توجه روبروست و خرید و فروش چندانی در بازار صورت نمی‌گیرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *