ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
نتایج نظرسنجی‌های ایسپا نشان داد

اولویت‌های مردم برای بازگشایی اماکن عمومی

نتایج نظرسنجی‌های مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) نشان می‌دهد: ۳۲.۹ درصد ترجیح می‌دهند «مراکز تجاری و خرید» و ۳۲.۶ درصد ترجیح می‌دهند «اماکن مذهبی و زیارتگاهی» در اولویت بازگشایی قرار گیرند.

بازخبر /  مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران از مردم پرسیده است: «اگر قرار باشد محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری #کرونا از مراکز و مکان‌ها برداشته شود، شما ترجیح می‌دهید کدام یک از موارد زودتر بازگشایی شود؟ » در این سوال پاسخگویان امکان انتخاب سه گزینه را داشته‌اند.

یافته‌ها و نتایج نشان می‌دهد، ۳۲.۹ درصد ترجیح می‌دهند «مراکز تجاری و خرید» و ۳۲.۶ درصد ترجیح می‌دهند «اماکن مذهبی و زیارتگاهی» در اولویت بازگشایی قرار گیرند.

در مراتب بعدی به ترتیب «باشگاه‌های ورزشی، استخر و ورزشگاه‌ها» با ۲۹.۱ درصد، «نماز جماعت و جمعه» با ۲۱.۲ درصد، «پارک‌ها و مراکز تفریحی» با ۱۹ درصد، «رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها» با ۱۵.۶ درصد، «کلینیک‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها» با ۱۱.۹ درصد و «سینما، تئاتر، کنسرت» با ۷.۴ درصد قرار دارند.

بنا بر اعلام ایسپا، این نظرسنجی به صورت تلفنی و با جامعه آماری افراد بزرگسال (بالای ۱۸ سال) در سطح ملی و حجم نمونه ۱۵۶۳ در تاریخ ۲۴ تا ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ اجرا شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *