آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

بازرسی از ۱۳ هزار مرکز تهیه و توزیع مواد خوراکی در بندرعباس

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس گفت: ۱۳ هزار و ۱۵۰ بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد خوراکی در سطح شهرستان بندرعباس صورت گرفت.

  بازخبر /  دکتر یحیی میرزاده  با اشاره به بروز بیماری کوید ۱۹ در کشور گفت: برای پیشگیری از بروز بیماری ها و به خصوص بیماری کوید ۱۹ بازدیدهای بهداشتی و نظارتی  از مراکز تهیه و توزیع مواد خوراکی با حساسیت بیشتری صورت می پذیرد.
وی با اشاره به اینکه بازدیدها به صورت ویژه از اوایل اسفند سال گذشته تا امروزصورت گرفته است، اظهارکرد:در این بازدیدها ۱۵۶ مرکز تهیه و توزیع موراد خوراکی به دلیل نقص ها و عدم رعایت بهداشت پلمپ شدند که از این تعداد ۵۶ نانوایی به دلیل عدم رعایت مقررات بهداشتی تعطیل شده است.
میرزاده افزود: با توجه به شرایط موجود و عدم عرضه قلیان در سطح شهر در این راستا ۲هزار و ۱۲چشمه قلیان از مراکزعرضه  جمع آوری شده است.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس تصریح کرد: در بازدیدهای صورت گرفته کارشناسان سلامت محیط  از مراکز عرضه مواد خوراکی بیش از ۱۱ تن مواد خوراکی که شرایط بهداشتی و مصرف را نداشتند از سطح  این مراکز جمع آوری و معدوم شده است .
وی خاطرنشان کرد: در گشت های مشترک صنعت و معدن، اتاق اصناف، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و دامپزشکی کارشناسان سلامت محیط نیز حضور فعال داشته اند.
میرزاده با اشاره اینکه مردم نیز باید خودشان را همسو با کادر پرتلاش بهداشت بدانند ونکات بهداشتی را همچنان رعایت کنند، خاطرنشان کرد: مردم باید مایحتاج خوراکی خود را از مراکز معتبر و دارای پروانه کسب خریداری کنند و به نکات بهداشتی همچون تاریخ تولید، انقضا و نحوه نگهداری آن توجه داشته باشند.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس یادآور شد: درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی سامانه ۱۹۰ آماده دریافت گزارش های مردمی در ارتباط با مراکز تهیه و توزیع مواد خوراکی است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *