ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ارسال پیتزا با ربات در دوران فاصله‌گذاری اجتماعی

یکی از پیتزافروشی‌های ایالت آریزونای آمریکا اخیرا از ربات‌ها برای ارسال پیتزا به مشتریان خود استفاده می‌کند.

 بازخبر /   به نقل از نیویورک پست، در شرایط اخیر که ویروس کرونا در تمام جهان سرک کشیده و افراد بسیاری به دلیل ابتلا به این ویروس خطرناک جان خود را از دست داده‌اند، استفاده از ربات‌ها می‌تواند راه حل خوبی برای ارسال کالاها باشد.

تاکنون بسیار شاهد این بوده‌ایم که ربات‌ها طی این دوران بسیار به کمک کادر درمانی در بیمارستان‌ها آمده‌اند، حال خبرها گویای آن است که صاحبان رستوران‌ها نیز می‌توانند برای ارسال غذا به مشتریان خود از ربات‌ها استفاده کنند.

پیتزافروشی” Venezia’s New York Style ” در ایالت آریزونا با شرکت فناوری “استارشیپ” (Starship ) همکاری کرد تا از ربات‌های این شرکت برای ارسال پیتزا به مشتریان خود استفاده کند. ربات‌ها قادر به تحویل پیتزا به مشتریان در شعاع نیم مایلی هستند.

این ربات‌ها به راحتی قادر به حرکت در اطراف پیاده‌روها و خیابان‌ها هستند. در حال حاضر تنها این پیتزافروشی از این ربات‌ها استفاده کرده، اما احتمالا طی هفته‌های آینده فروشگاه‌های اطراف نیز از این ربات استفاده کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *