اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
فرمانده انتظامی استان هرمزگان:

با نقض کنندگان طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدود سازی تردد تعارف نداریم

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از برخورد با نقض کنندگان طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدود سازی تردد تاکید کرد.

بازخبر /   سردار غلامرضا جعفری صبح امروز(۱۷ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، افزود:کنترل ترددها و ماندن افراد در خانه، مطالبه عمومی جامعه از پلیس برای حفظ جان و سلامت مردم است که در طول این مدت به اشکال مختلف از طریق رسانه ها، فضای مجازی و تماس و ارتباط با نیروی انتظامی بر آن تاکید شده است.

وی ادامه داد: از طرف دیگر، الزامات قانونی و اجرایی کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا هم در این رابطه مسئولیت های جدیدی در زمینه کنترل عبور و مرور در مبادی ورودی و خروجی شهرها را به عهده پلیس قرار داده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: پلیس شرایط مردم و خانواده ها را در طول این بحران درک می کند اما گاها مشاهده شده برخی افراد بدون توجه به شرایط فعلی و مقررات ملی اعلام شده، با سفر کردن، گشت و گذار در سطح شهر،سواحل و تفرجگاه ها، کسب و کارهای غیرضرور باعث گسترش ویروس منحوس شده و اقدام به تخلف و نقض مقررات فاصله گذاری اجتماعی کرده و موجبات اعمال مجازات های قانونی را فراهم می کنند.

سردار جعفری در پایان تصریح کرد: این طرح در حال حاضر تا بیستم فروردین ماه ادامه داشته و در صورتی که شهروندان و رانندگان خودروها با بی توجهی به سلامت مردم ، مقررات فاصله گذاری را نقض کرده و در سطح شهر و سواحل اقدام به گشت و گذار نمایند، و مرتکب تخلف شده و خودروهای آنها توقیف و ۵۰۰ هزار تومان نیز جریمه خواهند شد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *