آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

ترددها در منطقه حفاظت شده گنو بندرعباس به شدت تحت کنترل است

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: کنترل شدید ترددها در منطقه حفاظت شده گنو همچنان ادامه خواهد داشت.

 بازخبر /      فرمانده یگان حفاظت محیط زیست هرمزگان  افزود:  همانطور که شاهد هستیم متاسفانه در وضعیت کنونی و شیوع ویروس کرونا می بایست تمامی رفت و آمدها در جهت کنترل و انتشار بیماری کرونا محکم انجام پذیرد تا بتوانیم با توکل برخدا براین بیماری فائق شویم.
وی ادامه داد: با اتخاذ و تمهیداتی را که قبل از شروع سال جدید در جهت کنترل این بیماری انجام دادیم  کلیه ترددها  در منطقه حفاظت شده گنو (ذخیرگاه زیست کره ) را کنترل کرده ایم  و این اقدامات با کمک و مدد دستگاه های اجرایی استان از جمله نیروهای بسیج، نیروی انتظامی، پلیس راه، هیات کوهنوردی، هلال احمر استان و نیروهای بسیج همجوار منطقه دوچندان شده است.
دادخدا پالیک اضافه کرد: در صورت نیازمند بودن به تدابیر بیشتر در جهت کنترل و انتشار بیماری کرونا طبق دستورات  مقامات استانی، اداره یگان حفاظت محیط زیست استان تصمیمات  جدید و مدونی برای سلامتی شهروندان منطقه، گردشگران و محیط بانان اتخاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: امیداست با همت و تلاش تمامی مسئولین و رعایت کردن مسائل بهداشتی از سوی احاد جامعه هر چه زودتر در شرایط بهتر و شکست کامل این بیماری قرار بگیریم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان هرمزگان از همکاری دستگاه های اجرایی فعال در منطقه حفاظت شده گنو در جلوگیری از ترددهای غیرضروری و گردشگران به منطقه حفاظت شده گنو تقدیر و عنوان کرد: از همکاری وتوجه مردم فهیم استان که در وضعیت کنونی که به تذکرات و توصیه های دستگاه های مسئول در جهت کنترل کرونا  توجه کرده اند، تشکر می کنم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *