ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

جدول زمانبندی حضور مدیران و معلمان و تشکیل مدارس در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان اعلام شد

مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات جدل زمانبندی حضور مدیران و معلمان و تشکیل مدارس و کلاس‌ها در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان برای آموزش (شاد) را اعلام کرد.

 بازخبر /بر این اساس در روز شنبه (۱۶ فروردین) مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه، روز یکشنبه (۱۷ فروردین ماه) آموزگاران دوره اول ابتدایی (پایه‌ اول تا سوم دبستان) و دبیران مدارس متوسطه اول و دوم، روز دوشنبه (۱۸ فروردین) مدیران و هنرآموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در این کلاس‌ها حضور خواهند داشت و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه (۲۰ و ۲۱ فروردین ماه) ایجاد کانال‌های پرورشی و مشاوره انجام خواهد شد.

همچنین در روزهای دوشنبه (۱۸ فروردین) کلاس‌های اول تا سوم ابتدایی و کلاس‌های متوسطه دوره اول و دوم، روز سه‌شنبه (۱۹ فروردین ماه) نیز کلاس‌های ابتدایی چهارم تا ششم ابتدایی و کلاس‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در این شبکه برگزار خواهد شد.

شایان‌ذکر است، با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه وزارت بهداشت مبنی بر قرنطینه در خانه و به حداقل رساندن رفت‌وآمدها جهت حفظ سلامتی افراد، وزارت آموزش‌وپرورش اقدام به راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی شاد کرده است تا مربیان پیش‌دبستانی، آموزگاران، دبیران و هنرآموزان بتوانند از طریق کلاس‌های مجازی، نوآموزان، دانش‌آموزان و هنرآموزان را در سراسر کشور آموزش دهند.

جدل زمان‌بندی حضور مدیران و معلمان و تشکیل مدارس و کلاس‌ها در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان برای آموزش (شاد) به شرح زیر است:

پسندیدم(4)نپسندیدم(4)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *