آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

اجرای طرح نسیم مهر رضوی در بندرعباس /عکس

خادم‌یاران آستان قدس رضوی در استان هرمزگان، در اولین روز از اجرای طرح «نسیم مهر رضوی» با تمسک به امام رئوف، به عیادت بیماران بستری در بیمارستان شهید محمدی رفتند.

 بازخبر /  اسماعیل تذرو مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان هرمزگان درباره جزئیات برنامه «نسیم مهر رضوی» اظهار کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام تقوی مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان به‌همراه جمعی از خادمان بارگاه رضوی با حضور در بیمارستان شهید محمدی از تلاش‌های مجاهدانه پزشکان، پرستاران و کلیه جهادگران عرصه سلامت تقدیر و تشکر کردند.

وی افزود: پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا، صمیمانه و بدون هیچ چشم داشتی در طول شبانه‌روز رسالت خود را به درستی انجام می‌دهند و حضور خادمیاران در بیمارستان شهید محمدی با هدف تقویت روحیه این عزیزان و بیماران انجام گرفت.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ضمن تشکر و قدردانی از کادر پزشکی بیمارستان شهید محمدی و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: طرح نسیم مهر رضوی به مدت دو روز با توزیع غذای متبرک بین بیماران مبتلا به کرونا و کادر درمان بیمارستان‌هایی که بیماران کرونایی در آن بستری هستند، انجام می‌شود.

تذرو هدف از اجرای این طرح را ایجاد روحیه معنوی در بین کادر درمان و بیماران برشمرد و افزود: تمامی کادر درمانی و بیماران در استان از غذای متبرک حضرت و بسته‌های متبرک نمک، نبات و گلاب بهره‌مند شدند.

در ادامه این برنامه خادمین آستان قدس رضوی با حضور بر بالین بیماران و ذکر صلوات خاصه حضرت رضا(ع) از خداوند متعال شفای عاجل بیماران را مسئلت کردند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *