اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
فرماندار شهرستان بندرعباس:

مغازه های صحرایی و سیار دستفروشی های بندرعباس جمع آوری می شوند

فرماندار بندرعباس گفت: به کمک مسئولین و مردم تلاش می کنیم سال ۱۳۹۹ پایان فعالیت های غیر مجاز در سطح شهر بندرعباس باشد.

   بازخبر /    عزیزاله کناری صبح امروز(یازدهم فروردین ماه) در جلسه ساماندهی دستفروشان شهرستان بندرعباس، افزود: با توجه به وضعیت و منظر نازیبا و همچنین تبعات منفی بهداشتی و تهدیداتی که فعالیتهای صنفی خارج از چارچوب اصناف و مغازه برای سلامت شهر ایجاد می کند در سالجاری به کمک مردم و مسئولین ذیربط شهرستان و استان تلاش می کنیم از فعالیت واحدهای غیر مجاز و دستفروش در سطح شهر بندرعباس جلوگیری به عمل آید.

وی با بیان اینکه با اعطای مجوزات قانونی و در صورت ضرورت تسهیلات بانکی آنها در قالب واحد صنفی و با اخذ مجوز به کار خود ادامه دهند، تصریح کرد: حوزه تخلفات شهری شهرداری در چند روز اخیر با اقتدار ظاهر شده و توانست کسانی که سعی داشتند تحت عنوان دستفروشی سلامت جامعه را به خطر اندازند، ساماندهی کند که انتظار داریم همچنان این اقدام های خوب تداوم داشته باشد.

کناری بیان کرد: در سطح معابر عمومی چیزی بنام جا گرفتن نداریم و فضاهای شهری برابر تعریف مربوطه متعلق به همه مردم است از حوزه تخلفات شهری شهرداری می خواهیم با اقتدار کلیه اشیایی که در سطح شهر و معابر توسط این افراد جانمایی شده است را جمع آوری کند.
فرماندار شهرستان بندرعباس در پایان  عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم به کمک مردم و فعالین کنونی و مسئولین، تحت عنوان دستفروشی در سال ۹۹ دیگر چنین فعالیت های غیر مجازی را نداشته باشیم.

پسندیدم(1)نپسندیدم(2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *