اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

پلمب ۳۵۶ باب سوئیت و منزل مبله شبانه غیر مجاز در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و پلمب ۳۵۶ باب سوئیت و منزل مبله شبانه غیر مجاز در شهرهای بندر عباس و قشم خبر داد.

بازخبر / سردار غلامرضا جعفری صبح امروز(یازدهم فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به انتشار سریع و گسترش ویروس کرونا در کشور و به منظور جلوگیری از شیوع آن در سطح استان طرح تشدید مقابله با اجاره منازل مبله غیر مجاز با جدیت در دستور کارمأموران پلیس امنیت عمومی استان قرارگرفت .

وی افزود: علی رغم ابلاغ عدم پذیرش میهمان به کلیه مراکز اقامتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا متاسفانه تعدادی افراد سود جو با تبلیغ وسیع در سطح فضای مجازی و حقیقی اقدام به اجاره خانه های مبله به مسافران کرده اند.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: مأموران در اجرای مصوبات قرار گاه استانی مقابله با ویروس کرونا و هماهنگی قضائی با اجرای طرح نظارتی و ارتقاء امنیت اجتماعی تعداد ۳۵۶ باب سوئیت و منزل مبله شبانه غیر مجاز در شهرستان بندر عباس و قشم را شناسایی و پلمب کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطر نشان کرد: با توجه به روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در سطح استان، نیروی انتظامی با جدیت و اقتدار به صورت مستمر با اقدامات مجرمانه این افراد سودجو و فرصت طلب قاطعانه برخورد و آنها را به دستگاه قضائی معرفی می کند ، ضروری است شهروندان و مردم فهیم و قدرشناس استان هرگونه اخبار واطلاعات مرتبط با فعالیت های غیر مجاز اماکن اقامتی را ازطریق تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی ودر مرکز استان به شماره تماس ۰۷۶۲۱۸۲۱۵۲۷ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *