چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب ثبت رکورد طولانی‌ترین مدت زندگی با قلب پیوندی در گینس

روسیه ۳۴ ماهواره ارتباطی را به فضا فرستاد

یک شرکت روسی، ۳۴ ماهواره مخابراتی انگلیسی را با موشک ماهواره بر «سایوز-۲.۱۶» به سوی مدار زمین پرتاب کرد.

 بازخبر    به نقل از شینهوا، یک شرکت روسی، ۳۴ ماهواره مخابراتی انگلیسی را با موشک ماهواره بر «سایوز-۲.۱۶» به سوی مدار زمین پرتاب کرد.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: این پرتاب روز شنبه از پایگاه فضایی بایکونور در قزاقستان با قراردادی که در سال ۲۰۱۵ توسط OneWeb ، Roscosmos و Arianespace فرانسه امضا شده بود، انجام شد.

پایگاه فضایی بایکونور قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین تشکیلات پرتاب فضایی فعال در جهان است. این پایگاه رکورددار تعداد پرتاب‌های فضایی در جهان است.

این سومین پرتاب ماهواره‌های OneWeb بود که تعداد فضاپیماهای این شرکت را در مدار کم ارتفاع زمین به ۷۴ فروند افزایش داد.

شش ماهواره اول OneWeb از فوریه سال ۲۰۱۹ از گویانای فرانسه پرتاب شد و یک دسته دیگر از ماهواره‌های این شرکت ماه گذشته از پایگاه  بایکونور راه‌اندازی شد.

OneWeb در نظر دارد بیش از ۶۰۰ ماهواره را در مدار کم ارتفاع زمین مستقر کند و پوشش جهانی ارتباطات را به صورت ۲۴ ساعته فراهم کند. براساس این قرارداد، روسیه تمام ماهواره‌ها را با استفاده از موشک‌های سایوز خود پرتاب می‌کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *