ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
تقدیر از همکاری مردم قشم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی؛

استاندار هرمزگان: از نقطه‌ای نام برده می‌شود به معنی توهین نیست

استاندار هرمزگان از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، و اعمال محدودیت‌ در تردد در مبادی ورودی و خروجی شهرستان بندرعباس بازدید کرد.

بازخبر   فریدون همتی ظهر امروز(دهم فروردین ماه) پس از این بازدید، در جمع خبرنگاران، بیان کرد: از اوایل اسفند ماه تمامی ورودی های استان هرمزگان تحت کنترل و مراقبت قرار دارند و این امر موجب کاهش ۹۴ درصدی ورود مسافر به این استان شد.
وی ادامه داد: با آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت ورود گردشگر به استان نیز، بیش از ۸۰ نقطه از استان هرمزگان در همه شهرستان‌ها و جزایر این استان تحت کنترل‌های شدید و اعمال محدودیت در تردد قرار دارند.
استاندار هرمزگان افزود: علاوه بر ممنوعیت ورود گردشگر به استان، تردد درون استانی و درون شهرها نیز مورد کنترل و اعمال محدودیت قرار دارد تا زنجیره انتقال بیماری کرونا کاهش یابد.
همتی تصریح کرد: مردم در همه مناطق استان هرمزگان به ویژه جزایر از جمله جزیره قشم همکاری بسیار خوبی در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با کاهش ترددها داشته‌اند و بسیاری از توصیه ها و نکات از جمله ماندن در خانه را رعایت کرده‌اند.
وی گفت: اگر در این مسیر مثالی از برخی موارد اشکالات مطرح و از نقطه‌ای نام برده می‌شود به معنی توهین نیست، بلکه می خواهیم حساسیت مردم افزایش یابد و افتخار همه ما مسئولان، خدمت به مردم است و اگر برای کسی رنجش خاطر ایجاد شده از آنها می‌خواهیم با بزرگواری از آن صرف نظر کرده و ببخشند.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: هدف همه ما تأمین سلامت مردم است و بر این اساس ماندن در خانه، یک ضرورت محسوب می‌شود و با همکاری خوب مردم استان و تلاش‌های صورت گرفته توانسته‌ایم بیماری کرونا در این استان را مدیریت کنیم و انتظار داریم این همکاری ها همچنان ادامه داشته باشد.
همتی خاطرنشان کرد: برای روز ۱۳ فروردین نیز از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند و در این روز نهایت سختگیری و محدودیت در تردد اعمال می‌شود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *