ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

حقوق کارمندان در سال ۹۹ چقدر است؟

کارمندان در سال ۹۹ نباید طبق قانون از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کمتر حقوق دریافت کنند.

بازخبر در هر سال بر اساس نرخ تورم و شرایط کشور همواره طبق قانون افزایش پیدا می کند. بودجه امسال نیز مشخص کرده که کارمندان چه میزان باید حقوقشان افزایش پیدا کند.

بر اساس تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۳۹۹ که به تصویب شورای نگهبان رسیده ،حداقل حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان نباید کمتر از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باشد.

گفتنی این تبصره میتواند یک مبنای محکم برای چانه زنی در شورای عالی کار باشد که جلسات نفس گیری را برای تعیین حداقل حقوق کارگران در سال ۱۳۹۹ برگزار می‌کند.

در ابتد ا از قسمت الف تبصره ۱۲ قانون بودجه آمده است، پس از اعمال ضریب حقوق به میزان ۱۵ درصد برای گروههای مختلف حقوق بگیر، ترتیبی اتخاذ نماید که با عنوان تفاوت تطبیق موضوع ماده ۷۸ قانون مدیریت خدمات کشوری محموع مبلغ مندرج در حکم کارگزینی  کارکنان رسمی و پیمانی و قرارداد ماهانه برای کارکنان با قرارداد کار معین و حکم حقوق بازنشستگان از دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کمتر نباشد.

حقوق کارمندان در سال 99

اینکه هیچ کارمندی نباید از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کمتر دریافت کند قانون است، اما باید دید این قانون تا چی میزان توسط سازمان ها و نهادها اجرایی می شود .

حقوق کارمندان در سال ۹۹ چه قدر افزایش می یابد؟

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ نیز با اشاره به میزان افزایش حقوق کارمندان دولت در سال ۹۹، گفت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، مقرر شده که حقوق کارمندان دولت در سال ۹۹ نسبت به سالجاری ۵۰ درصد افزایش یابد، البته دولت نیز در جلسات کمیسیون تلفیق با آن مخالفت نکرده است.

قوامی در تشریح جزئیات مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش حقوق کارمندان دولت در سال آینده، اظهار داشت: طبق این مصوبه، حداقل حقوق در سال آینده ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان خواهد بود.

وی اضافه کرد: مقرر شده که ۱۵ درصد حقوق کارمندان، علاوه بر ۵۰ درصد، ۱۵ درصد نیز برای آن دسته که بین ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تا ۶ میلیون تومان حقوق دریافتی دارند، افزایش یابد، البته تعیین سازوکار آن به عهده دولت است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ در پایان خاطرنشان کرد: مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش حقوق کارمندان بوده و میزان افزایش حقوق کارگران منوط به مصوبه شورای عالی حقوق و دستمزد است.

پسندیدم(4)نپسندیدم(2)
کلمات کلیدی: ، ،

1 نظر برای “حقوق کارمندان در سال ۹۹ چقدر است؟”

  1. امین گفت:

    یعنی امسال حقوق یک کارمند۵۰ درصد نسبت با پایان پارسال اضافه میشه.بافرض بله.ازاین رقم ۱۵ درصد به سقف مالیاتی میرسهیلنی اگر سال۹۸ هرماه۱۰درصد متلیات میدادی امسال ۲۰تا۲۵ درصد مالیات میدی..۱۰درصد شامل کسورات بازنشستگی و۳ و۴درصد رفاه و ... وبعدش اعتباراضافه کار ۱۰درصد کم میشه طبق توافقنامه ها. بعد آب وبرق وگاز۱۵ درصد میره بالا.کرایه ۳۰ درصد میره بالا.هزینه های درمانی مثل ویزیت متخصص از۶۵هزارتومان میرسه به ۱۰۰ هزارتومن و .... پس کارمندها حواسشان به مانده حساب بعدازاجاره و قسط بانک و ماهانه بچه ها وخرج دانشگاه بچه هاشون باشه.

    پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *