چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب ثبت رکورد طولانی‌ترین مدت زندگی با قلب پیوندی در گینس

ممانعت از ورود ۱۹۸۵ خودرو به هرمزگان توسط پلیس

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح محدود سازی تردد و کاهش زنجیره انتقال بیماری با ممانعت از ورود هزار و ۹۸۵ خودرو در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

بازخبر / سردار “غلامرضا جعفری” در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و بی توجهی برخی از شهروندان به توصیه های مسئولان برای رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از سفر های غیر ضروری درون و برون شهری، باعث شد تا ویروس مذکور به شکل روز افزون در کلیه نقاط کشور منتشر شود.

وی افزود: به منظور پیشگیری از آسیب های بیشتر و جلوگیری از گسترش و قطع زنجیره این بیماری، طرح محدود سازی تردد از روز جمعه ۸ فروردین ماه همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان به مرحله اجرا در آمد.

سردار جعفری هدف از ایجاد محدودیت تردد در جاده ها را کاهش تماس ها و قطع زنجیره انتقال بیماری، سرعت بخشیدن به مدیریت و پیشگیری از توسعه بیماری و ایجاد آرامش و اعتماد سازی در سطح جامعه دانسته و تصریح کرد: توجه به شعار “ما در خانه می مانیم” و “به خانه برگردیم” در این ایام برای پیشگیری از شیوع این بیماری بسیار مهم و ضروری است و این امر با تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس و تلاش و همراهی شهروندان محقق خواهد شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در ورودی شهرهای استان با حضور نمایندگان پلیس، بسیج و هلال احمر، طرح ممانعت ورود افراد غیر بومی به استان در حال اجراست.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه از روز گذشته همزمان با آغاز طرح با همکاری هلال احمر،شبکه بهداشت و بسیج تعداد ۳۰ هزار و ۲۱۷ نفر تب سنجی و غربالگری شده و در این مدت از ورود هزار و ۹۸۵ خودرو با پلاک غیر بومی به شهرهای استان جلوگیری شده است.

سردار جعفری با بیان اینکه کلیه مبادی ورودی و خروجی فرعی بسته شده است و خودروهای غیر بومی نیز از کنار گذرشهرها استفاده و از استان خارج و از ورود به داخل شهرها خودداری کنند، تاکید کرد: پلیس بدون اغماض با رانندگان خودروهای متخلف برخورد و برابر قانون مشمول ۵ میلیون ریال جریمه نقدی و خودرو متخلف به مدت یک ماه توقیف خواهد شد./فارس

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *