ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

نخستین بحرانی که بعد از کرونا گریبان پرسپولیس را می‌گیرد

پاس نشدن چک مربوط به جدایی سرمربی سابق شهرخودرویی ها کماکان یکی از جنجالی ترین سوژه های حول تیم صدرنشین لیگ محسوب می شود.

بازخبر در حالی که یحیی گل محمدی و بازیکنانش در نیم فصل دوم نیز به مانند قبل تلاش خود را برای کسب امتیازات بیشتر به کار بستند و توانستند تا پیش از تعطیلات لیگ، خود را با اختلافی ۱۰ امتیازی به صدر جدول رده بندی قرار دهند گویا باید پس از پایان تعطیلات مربوط به شیوع ویروس کرونا، خود را آماده جنجالی بی موقع کنند. جنجالی که در صورت پیگیری نکردن مدیران پرسپولیس می تواند تبدیل به حاشیه ای بزرگ شود و البته تاثیر بسیار بد روی روند رو به جلوی این تیم بگذارد.

از قرار معلوم در حالی که باید یکی از  چک های مربوط به صدور رضایت نامه یحیی گل محمدی تا کنون پاس می شد این اتفاق نیفتاده تا اظهارنظری از سوی مالک شهرخودرویی ها اوضاع را به طور کامل تشریح کند. فرهاد حمیداوی معتقد است تنها شرایط ایجاد شده در کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا باعث شده تا او از پرسپولیسی ها به خاطر پاس نشدن چک آقایحیی شکایت نکند و پس از پایان حضور کرونا در ایران و اعلام برگشت به روال عادی، او قطعا از سرخ پوشان به خاطر چک برگشتی مورد نظر شکایت خواهد کرد و پیگیر این قضیه خواهد ماند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *