ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

متوسط مصرف روزانه بنزین به ۴۹ میلیون لیتر رسید

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: از ابتدای فروردین ماه تا پایان روز هشتم این ماه، متوسط مصرف روزانه بنزین به حدود ۴۹ میلیون لیتر رسید.

 بازخبر فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به کاهش ترددهای بین شهری اظهار داشت: از ابتدای فروردین ماه تا پایان روز هشتم این ماه، متوسط مصرف روزانه بنزین به حدود ۴۹ میلیون لیتر رسیده است.

وی افزود: جایگاه های عرضه سوخت به صورت مستمر و همچون گذشته در مدار بهره برداری و در حال ارائه سوخت هستند و در هیچ شرایطی، جایگاه های عرضه سوخت تعطیل نخواهند شد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با تأکید بر رعایت مسائل بهداشتی در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در جایگاه های عرضه سوخت، گفت: مکاتباتی با وزارت بهداشت برای تأمین مواد ضدعفونی کننده در جایگاه ها صورت پذیرفته و در برخی موارد، در تأمین دستکش و ماسک نیز، بسته به شرایط تأمین در منطقه برای مراجعین اقدام شده است.

کاهی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت کارمزد جایگاه ها و گلایه هایی که بعضا برخی جایگاه داران از تعیین تکلیف این موضوع در سال ۹۹ دارند، گفت: این موضوع در دست بررسی است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *