اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

فیصل دانش :اقدامات انجام شده جهت جلوگیری از ورود مهمانان نوروزی در هرمزگان قابل تقدیر است/تداوم عملیات پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا ضرورت دارد.

فیصل دانش سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس با تبریک نوروز باستانی ۱۳۹۹ به تمام شهروندان بندرعباس، عنوان کرد: ما در دوران سخت و بحرانی شیوع کرونا قرار داریم لذا بر خود واجب دانستیم جهت پاسخگویی به برخی پرسش های شهروندان محترم گزارشی از عملکرد شورای اسلامی شهر بندرعباس در مورد اقدامات انجام شده در مقابله با بحران بیماری کرونا به سمع و نظر مردم برسانیم.

 بازخبر فیصل دانش سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس با تبریک نوروز باستانی ۱۳۹۹ به تمام شهروندان بندرعباس، عنوان کرد: ما در دوران سخت و بحرانی شیوع کرونا قرار داریم لذا بر خود واجب دانستیم جهت پاسخگویی به برخی پرسش های شهروندان محترم گزارشی از عملکرد شورای اسلامی شهر بندرعباس در مورد اقدامات انجام شده در مقابله با بحران بیماری کرونا به سمع و نظر مردم برسانیم.

لازم به ذکر است جلسات متعدد با شهرداری و مسئولین رده بالای استان جهت جلوگیری از ورود مسافرین نوروزی و عملیات پیشگیرانه در مقابله با این بیماری انجام شد که به شرح ذیل ارائه میگردد:

طبق پیگیری فرمانداری بندرعباس از تاریخ ۲۹ اسفند ماه کنترل بسیار خوبی برای ورود مهمانان نوروزی در مبادی ورودی به استان انجام شده است که این اقدامات منجر به برگشت تعدادی از خودروهای مسافرین شده و نتایج مثبت آن قابل لمس میباشد ، همچنین آمارها نشان میدهد خدمات ریلی نیز بسیار محدود و تقریباً متوقف شده است.

با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی سفر های دریایی بندرعباس به جزایر و بلعکس برای مسافرین تعطیل شده و این اقدام نقش موثری بر جلوگیری از ورود مسافرین داشته است.

اقدام مهم و باارزش دیگر دستور تعطیلی اصناف و بازار بندرعباس توسط اتاق اصناف و صنعت و معدن بود که جای تشکر و قدردانی دارد . برخی از اعضای شورای شهر بعد از این بحران به دنبال تصویب طرحی هستند که اصناف بندرعباس از معافیت پرداخت عوارض در این ایام استفاده نمایند.

 

 

 

خ/۱۲/ سید محمد بنی هاشمی

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *