ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

نامه یازده سناتور آمریکایی به ترامپ برای لغو موقت تحریم‌های ایران در پی شیوع کرونا

یازده سناتور آمریکایی در نامه‌ای به دولت این کشور خواستار لغو موقت تحریم‌های اعمال‌شده بر ایران و ونزوئلا برای تسهیل مبارزه این کشورها با کرونا شدند.

بازخبر   به نقل از روزنامه هافینگتون پست، یازده سناتور دموکرات آمریکایی عصر روز گذشته در نامه‌ای به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درخواست کردند که این کشور به طور موقت تحریم‌هایی را که بر مقامات و اقتصاد ایران و ونزوئلا اعمال کرده است به تعلیق در آورد و در راستای کمک به این دو کشور در مواجهه با شیوع ویروس کرونا، از کمک‌رسانی‌های بشردوستانه به این کشورها حمایت کند.

این سناتورها در نامه‌ خود به رهبری کریس مورفی، سناتور عضو کمیته روابط خارجی آمریکا نوشتند: در حالی که این کشورها برای حل بحران در کشورشان تلاش می‌کنند، تحریم‌های آمریکا مسیر ورود داروها و تجهیزات بشردوستانه ضروری را می‌بندد.

سناتورهای امضا کننده این نامه از مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا و استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری این کشور خواستنند تا به طور موقت و به مدت ۹۰ روز تحریم‌هایی را که ممکن است از انتقال کمک‌های بشردوستانه به ایران و ونزوئلا ممانعت کند، به تعلق در بیاورند.

آن‌ها همچنین این درخواست را مطرح کرده‌اند که دولت آمریکا باید به وضوح اجازه انتقال تجهیزات پزشکی مانند کیت‌های تشخیص را به این کشورها داده و از طریق یک کشور یا سازمان دیگر به عنوان طرف سوم، به ایران و ونزوئلا «کمک‌رسانی بی‌قیدوشرط» کند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *