ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

IOC اعلام کرد: سهمیه ورزشکاران صعود کرده به المپیک حفظ می شود

با تعویق بازیهای المپیک به سال ۲۰۲۱، سهمیه ورزشکاران صعود کرده به این رقابت ها حفظ می شود.

بازخبر   به نقل از سایت insidethegames، کمیته بین المللی المپیک (IOC) در تماس تلفنی با ۳۳ فدراسیون بین المللی  تضمین کرد بعد از تصمیم به تعویق افتادن بازیهای المپیک که با مشورت با سازمان جهانی بهداشت صورت گرفت، سهمیه ورزشکاران برای هر رشته ورزشی باقی خواهد ماند.

IOC هفته گذشته اعلام کرد که ۵۷ درصد از ۱۱ هزار ورزشکار توانستند سهمیه حضور در بازیهای المپیک توکیو ۲۰۲۰ را به دست بیاورند.

خیلی از فدراسیون های جهانی مجبور شدند رقابتهای انتخابی المپیک خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق بیندازند و در بعضی از رشته های ورزشی رقابت های انتخابی صورت نگرفته است.

منابع ما مطلع شدند که بیشتر فدراسیون ها ترجیح می دهند بازی های جدید که قرار است سال ۲۰۲۱ برگزار شود، بین ماه‌های ژوئیه و آگوست باشد ، اگرچه برخی از تاریخ های پیشنهادی در آوریل و می بوده است.

یک کارگروه تاسیس شده توسط IOC و توکیو ۲۰۲۰ در حال بررسی تاریخهای جدید بازی ها هستند.

جان کمیتس عضو IOC و رئیس کمیسیون هماهنگی توکیو ۲۰۲۰ ، گفت که این سازمان با فدراسیون ها همکاری می کند تا به طور خاص در ژوئیه و آگوست سال آینده زمانی برای شروع این بازیها ترتیب دهد.

رقابت های انتخابی حضور در توکیو ۲۰۲۰ در رشته های ورزشی از جمله سوارکاری ، هاکی و والیبال تکمیل شده بود. سایر رشته ها ، مانند وزنه برداری ، جودو و اسکیت تکلیف ورزشکارانشان برای بازیهای المپیک مشخص نیست چون از رده بندی جهانی برای تعیین ورزشکاران در این بازی ها استفاده می کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *