آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

استاندار هرمزگان: کاهش بیش از ۹۴ درصدی ورود مسافر به هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی، محدودیت های شدید در راستای جلوگیری از مسافرت و ترددهای غیرضروری با هدف کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و تأمین سلامت مردم، اعمال می شود.

بازخبر /استاندار هرمزگان گفت: در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی، محدودیت های شدید در راستای جلوگیری از مسافرت و ترددهای غیرضروری با هدف کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و تأمین سلامت مردم، اعمال می شود.

فریدون همتی صبح امروز(هشتم فروردین ماه) در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با اشاره به آغاز اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از بامداد جمعه هشتم فروردین در سراسر کشور، عنوان کرد: این طرح با هدف کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا اجرایی می شود.

وی ادامه داد: در قالب این طرح محدودیت های شدید و سختگیرانه در راستای جلوگیری از مسافرت و ترددهای غیرضروری اعمال می شود و مراقبت‌ها در همه مبادی ورودی و خروجی استان تشدید خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: در قالب این طرح افرادی که محل سکونت آنها در استان هرمزگان نیست، اجازه ورود به این استان را نخواهند داشت و علاوه بر آن کنترل و مراقبت ها درخصوص ترددهای درون استان و درون شهرها و روستاها نیز افزایش خواهد یافت.

همتی تصریح کرد: تدابیر در نظر گرفته شده در این طرح با قاطعیت و با اعمال قانون برای متخلفان اجرا خواهد شد و افراد متخلف با جریمه و توقیف خودرو مواجه می شوند.

وی گفت: همچنین در مدت زمان اجرای این طرح تمامی بازارها و اصناف غیرضروری تعطیل خواهند بود و محدودیت هایی برای حضور در پارک ها و بوستان ها نیز اعمال می شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: مراکز عرضه مایحتاج عمومی همچنان باز بوده و به ارائه خدمات می پردازند و تمامی کالاهای مورد نیاز مردم، تامین شده است.

همتی بیان کرد: استان هرمزگان با کنترل شدید ورودی‌های استان از اسفند ماه تاکنون تجربه خوبی در این زمینه دارد و این مراقبت ها منجر به نتایج خوبی همچون کاهش بیش از ۹۴ درصدی ورود مسافر به این استان و بازگشت بسیاری از مسافران از مبادی ورودی استان شده است.

وی اضافه کرد: اعمال محدودیت‌های جدید در طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف تأمین سلامت مردم انجام می شود و از مردم می‌خواهیم تا همچنان با ماندن در خانه در این راستا همکاری لازم را داشته و به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا کمک کنند.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: از مردم شریف هرمزگان می‌خواهیم، همچنان توجه ویژه‌ای به رعایت اصول بهداشتی و خودداری از ترددهای درون شهری و درون استانی داشته باشند و در پارک ها و بوستان ها و خیابان های شهرها و روستاها، تجمع نداشته باشند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *