چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

طرح فاصله گذاری اجتماعی از امروز در هرمزگان اجرا می شود

عاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی از امروز در فواصل بین شهری و کل استان اجرا خواهد شد و با کسانی که از دستورالعمل ها پیروی نکنند برخورد می شود.

بازخبر سعید ناجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو اقداماتی که به ویژه در حوزه محدودیت های تردد خودرویی سطح استان هرمزگان ایجاد شده بود و بر‌اساس تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا وزارت کشور قرار بر این است طرحی تحت عنوان فاصله گذاری اجتماعی اجرا شود.

وی افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی به شکل جدی تاکید بر محدودیت تردد و عبور و مرور دارد و به زودی از امروز عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

معاون سیاسی، ‌امنیتی و ‌اجتماعی استانداری هرمزگان بیان کرد: هموطنان عزیزی که بعنوان مسافر در این استان حضور دارند و چه عزیزانی که از هرمزگان به استان های دیگر سفر کرده اند و ساکنین استان که به مناطق خود سفر کرده اند باید به موارد اعلام شده توجه کنند.

وی عنوان کرد: در تمامی شهرها و محدوده های بین شهری این طرح اجرا خواهد شد و کسانی مجاز به ورود به شهری خواهند بود که در همان شهر ساکن باشند و افرادی که ساکن آن شهر شناخته نشوند اجازه ورود پیدا نخواهند کرد.

ناجی تصریح کرد: تمام کسانی که از قبل در مسافرت بودند و در هرمزگان تشریف دارند خواهش می کنیم برنامه ریزی سریع انجام دهند و خود را به محل سکونت اصلیشان برسانند چون ممکن است با محدودیت ها و موانع جدی تری روبه رو شوند.

وی ابراز داشت: پیش بینی شده است مسافرینی که می خواهند از شهرها خارج شوند حتما از کنارگذر شهرها خارج شوند و از ورود آن ها به داخل شهر ها جلوگیری خواهد شد.

معاون سیاسی، ‌امنیتی و ‌اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: برای استفاده از امکانات ریلی و هواپیمایی و سایر امکانات غیر خودروی شخصی هم پیش بینی هایی صورت گرفته است که بر اساس نیاز هر استان تدابیری اندیشیده شده است.

ناجی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح تاکیدش بر قطع زنجیره بیماری کرونا است و اگر کسانی تخلف از این دستورالعمل کنند مجازات هایی پیش بینی شده است و خودرویشان به مدت یک ماه توقیف خواهد شد و هزینه های مربوط به این توقیف و نگهداری هم از آن ها اخذ می شود و بر این اساس جریمه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی هم لحاظ می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *