ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

پرداخت بیمه بیکاری به بیکار شده های ناشی از کرونا در هرمزگان

مدیرکل تعاون, کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: کارگران مشمول قانون کار در بنگاههای اقتصادی استان که به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، شغل خود را از دست داده اند, مقرری بیمه بیکاری دریافت می کنند.

بازخبر / هادی ابراهیمی صبح امروز(هفتم فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و  ایجاد مشکلات برای برخی از واحدهای تولیدی استان و بیکار شدن غیرارادی کارگران، بر اساس دستورالعمل مشترک بین  معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی، این کارگران بیمه بیکاری دریافت می کنند.
وی به اشاره به اینکه برای برقراری مقرری بیمه بیکاری نیاز به مراجعه حضوری کارگران به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کاریابی ها نیست، اظهار کرد: این کارگران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری با مراجعه به سایت Bimebikari.mcls.gov.ir  می توانند از مقرری بیمه بیکاری بهره مند شوند.
ابراهیمی اضافه کرد: پس از اخذ درخواست متقاضیان واجد شرایط بیمه بیکاری از طریق سامانه، نسبت به بررسی غیرحضوری کلیه شرایط قانونی لازم، اقدام و بدون نیاز به روال معمول و طرح موضوع در کمیته‌های مربوطه، در صورت احراز شرایط قانونی برای دریافت مقرری بیمه بیکاری بابت ماه های اسفند سال گذشته و فروردین و اردیبهشت سال‌جاری اقدام خواهد شد.
تاکنون ۴۰۰ نفر  در استان هرمزگان جهت دریافت مقرری بیمه بیکاری در سامانه مذکور ثبت نام کردند.

پسندیدم(4)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *