اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رئیس کمیته خدمات بهداشتی و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم:

با قرنطینه خانگی به شکستن زنجیره انتقال کرونا کمک کنیم/کنترل مبادی ورود و خروج قشم ادامه دارد

رئیس کمیته خدمات بهداشتی و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از افزایش آمار بیماران مبتلا به کروناویروس در شهرستان قشم با ۴ تست مثبت جدید خبر داد.

بازخبر / حمیدرضا بهزادی صبح امروز(هفتم فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر عنوان کرد: تا روز گذشته تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در شهرستان قشم به ۱۸ نفر رسیده است.
وی با اشاره به آمار موارد مشکوک به کروناویروس گفت: بیش از ۹۰ مورد مشکوک در سطح شهرستان وجود داشت که بیش از ۸۰ نفر از آن ها با حال عمومی خوب ترخیص شدند و در حال حاضر  ۸ نفر در بیمارستان بستری هستند.
بهزادی با اشاره به افزایش آمار ابتلا طی یک روز از ۱۴ به ۱۸ نفر، اظهار کرد: از همه ساکنان جزیره درخواست می کنیم تا با حفظ قرنطینه خانگی به شکستن زنجیره انتقال این ویروس کمک کنند زیرا در حال حاضر موارد مثبت این بیماری در سطح شهرستان پراکنده شده و رعایت نکات ایمنی و بهداشتی بیش از پیش لازم است.
وی اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ آمار فوتی در شهرستان قشم به ثبت نرسیده و امیدواریم با همکاری همه مردم و مسوولان همچنان بدون تلفات از این بحران عبور کنیم.
رئیس کمیته خدمات بهداشتی و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اضافه کرد: کنترل مبادی ورود و خروج از سوی نهادها و ارگان های مرتبط درصورتی می تواند از گسترش این بیماری بکاهد که ساکنان شهرستان نیز به محدودیت های درخواست شده پایبند باشند و از تردد در اماکن خودداری کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *