آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

۵ هزار بازدید کارشناسان بهداشتی بندرعباس از‌ مراکز عرضه مواد غذایی / ۳۸ نانوایی متخلف پلمب شد

مدیر مرکز بهداشت بندرعباس اقدامات این مرکز در شهرستان بندرعباس برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد.

بازخبر /   یحیی میرزاده اظهار داشت: از چهارم اسفند ماه تاکنون در راستای کنترل بیماری کرونا، تعداد موارد بازدید شده از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی و آشامیدنی بیش از ۴ هزار و ۹۰۰ مورد بوده است.

وی افزود: تعداد موارد پلمب مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن بین راهی ۵۶ مورد بوده است.

رئیس شبکه بهداشت بندرعباس بیان کرد: در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا از ابتدای شیوع این ویروس در کشور ۳۸ نانوایی در شهرستان بندرعباس به دلیل عدم رعایت موارد و نکات بهداشتی پلمب شده است.

میرزاده تصریح کرد: در این مدت بیش از ۱۰ تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاقد مشخصات در بازرسی ها کشف شده است که بعد از توقیف نسبت به معدوم سازی آن ها اقدام شده است.

وی عنوان کرد: تعداد بازدید های مشترک با سایر ارگانهای مسئول امر در جهت کنترل ویروس کرونا ۲۶۰ مورد بوده است و در راستای آموزش به شهروندان نیز بیش از ۳۴ برنامه آموزشی با همکاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس تهیه و پخش شده است.

مدیر شبکه بهداشت بندرعباس خاطرنشان کرد: نظارت بر جمع آوری و دفع بهداشتی پسماند و جمع آوری نزدیک به ۲۰۰۰ چشمه قلیان از سواحل، کافی شاپ ها، رستوران‌ها و هتل‌ها با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی از دیگر اقدامات در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا می باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *