اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

رگبار باران و رعد وبرق و وزش باد نسبتا شدید در انتظار هرمزگان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: از ابتدای هفته آینده با عبور موجی بارشی از جنوب کشور رگبار باران و رعد وبرق و وزش باد نسبتا شدید در هرمزگان پیش بینی می شود.

بازخبر /    مرضیه سی سی پور افزود: طی روز جاری با توجه به کاهش سرعت وزش باد در مناطق دریایی ،از میزان تلاطم دریا کاسته شده و وضعیت تردد های دریایی مساعد پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه روز پنجشنبه در غالب نقاط وضعیت جوی و دریایی نسبتا آرامی پیش بینی می شود، تصریح کرد: در ارتفاعات شمالی  احتمال رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

سی سی پور بیان کرد: روز جمعه ضمن  مساعد بودن شرایط دریا در محدوده ی سواحل استان، در مناطق غربی خلیج فارس وزش باد جنوب شرقی سبب مواج شدن این مناطق خواهد شد  که توصیه می شود تردد کشتی های تجاری به این مناطق با احتیاط صورت پذیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان هرمزگان اضافه کرد: از لحاظ دمایی در اکثر نقاط استان تا پایان هفته جاری افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

وی در پایان در خصوص پیش بینی هواشناسی هفته آینده، گفت: از روز شنبه با عبور موجی بارشی از جنوب کشور، در استان هرمزگان به ویژه مناطق غربی و شمالی استان و جزایر خلیج فارس رگبار باران و رعد وبرق و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *