آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
استاندار هرمزگان:

ادارات استان هرمزگان تا ۱۵ فروردین‌ با حداقل نیرو فعالیت کنند

استاندار هرمزگان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان به جز ارگان‌های خدماتی، درمانی و امدادی تا ۱۵ فروردین‌ماه سالجاری با حداقل ظرفیت پرسنل خود فعالیت خواهند داشت.

بازخبر /   فریدون همتی صبح امروز(ششم فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: به استناد مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان نیز همانند کل کشور به جز ارگان‌های خدماتی، درمانی و امدادی تا ۱۵ فروردین‌ماه ۹۹ با حداقل ظرفیت پرسنل خود فعالیت خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه به طور گردشی استفاده از نیروها انجام می‌گیرد و حدود یک سوم باید در محل کار باشند و دوسوم باید در مرخصی و یا دور کاری باشند.

همتی با بیان اینکه بخش اداری شهرداری‌ها نیز تا ۱۵ فروردین‌ماه با یک سوم ظرفیت پرسنل خود فعالیت خواهند داشت، تصریح کرد: به منظور حفظ سلامتی کانون خانواده، بانوان کارمند ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان می توانند با تشخیص مدیران مجموعه و در صورت امکان دورکاری تا ۱۵ فروردین‌ماه در محل کار حضور نیابند و فعالیت خود را به صورت دورکاری انجام دهند. (لازم به توضیح است این مصوبه شامل بانوان کارمند در ارگان‌های امدادی و درمانی و بهداشتی نمی‌شود.)

عالی ترین مقام دولت در استان هرمزگان ادامه داد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان باید کارهای ضروری را با اتخاذ شیوه های مناسب به ویژه با استفاده از دورکاری و کاهش حضور کارکنان با ارائه مرخصی و شیفت بندی انجام دهند.

وی در پایان گفت: واحدهای تولیدی در استان با رعایت پروتکل های بهداشتی فعال خواهند بود تا نیازهای مردم به خوبی تامین شود و از مردم نیز می‌خواهیم برای خرید اقلام مورد نیاز، بیشتر از شیوه های خرید اینترنتی و تلفنی استفاده کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *