آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس:

بهترین توصیه برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، در خانه ماندن است

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس از تمامی شهروندان درخواست کرد برای عبور از بحران کرونا در کشور توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند و همچنان عید امسال را در خانه بمانند و دیدارها را برای زمانی دیگر موکول کنند.

بازخبر /   دکتر یحیی میرزاده با اشاره به بروز بیماری کوید ۱۹ در کشور گفت: مسئله‌ای که در حال حاضر دارای اهمیت است و باید به آن توجه ویژه ای کرد قطع انتقال بیماری کوید ۱۹درکشوراست که توصیه بهداشت و درمان به “ماندن در خانه است” تا بتوانیم زنجیره انتقال این بیماری را قطع نماییم و به زندگی عادی بازگردیم.
میرزاده با اشاره به اینکه در پویش های گوناگون “در خانه بمانیم” مردم فهیم شهرستان بندرعباس خوشبختانه بسیار خوب عمل نموده اند و امیدواریم طی روزهای آتی تا پایان تعطیلات این روند ادامه داشته باشد، اظهارکرد: مردم نیز باید خودشان را همسو با کادر پرتلاش بهداشت ودرمان بدانندونکات بهداشتی را همچنان رعایت کنند تا بتوانیم در مقوله پیشگیری با کاهش رفت و آمدهای غیرضروری و رعایت الزامات بهداشتی، این ویروس را شکست دهیم.
وی افزود:  مردم دید و بازدیدهای عید امسال رابه وقت دیگری موکول کنند و لازم است از تجمعات چند نفری خودداری کنند.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه در فرودگاه بندرعباس، پایانه مسافری، ایستگاه راه آهن و پایانه دریایی شهید حقانی بندرعباس، غربالگری صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: با همکاری سازمان های مربوطه و هلال احمر و بسیج، کارشناسان مرکزبهداشت بندرعباس در ایستگاه  پایش، از همه مسافران ورودی شهر بندرعباس را در تمامی اوقات تست انجام می شود.
میرزاده با اشاره به اینکه، مردم اخبار حوزه بهداشت و درمان را از رسانه های معتبر کشوری و استانی و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان دریافت کنند، بیان کرد: تمامی اخبار و آمارهای مربوط به بیماری کوید ۱۹ از صدا و سیما و رسانه های معتبر ملی و استانی به طور لحظه ای در حال انتشار است و خواهشمندیم مردم به شایعات توجه نکنند و اخبار جعلی را بازنشر نکنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *