اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
در راستای کمک به بیمارستان ها و مراکز درمانی؛

اقلام اعطایی بازرگانان هرمزگان توزیع شد

دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس از وصول و توزیع اقلام بهداشتی و کمکی در مبحث مقابله با بیماری کرونا برای مراکز درمانی و بیمارستانی با کمک فعالان اقتصادی و پیگیری این اتاق خبر داد.

بازخبر /   پیام رضایی با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور که پروازها و امور پستی با محدودیت روبرو شده است سرانجام موفق شدیم اقلام درخواستی بازرگانان،  تولیدکنندگان و واحدهای اقتصادب استان را  از تهران با پیگیری های مستمر محمدرضا صفا(رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس) وصول کنیم، افزود: تمام این اقلام آماده توزیع به مراکز درمانی استان هستند.

وی ادامه داد: این اقلام که به درخواست رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس و تلاش شبانه روزی وی تامین شده شامل شیلد محافظ صورت، دستکش، عینک یک بار مصرف، کلاه یک بار مصرف، لباس یک بار مصرف و ماسک است.

رضایی خاطرنشان کرد: این در حالی است که اتاق بازرگانی بندرعباس از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون در چندین مرحله اقلام مورد نیاز به بیمارستان ها و مراکز درمانی استان را با کمک های نقدی فعالان اقتصادی اعطا کرده است که علاوه بر آن بازرگانان در قشم و بندرلنگه و سایر شهرستان ها نیز اقلام مورد نیاز کادر درمان را تامین و اهدا کرده اند.

دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس اظهار کرد: با توجه به اینکه اتاق بازرگانی بندرعباس به عنوان معین تجار  و استان در جمع آوری کمک جهت حمایت از مبارزه با ویروس کرونا انتخاب شده است،  تجار و خیرین می توانید حمایت های خود را به شماره حساب شماره حساب: ٠١٠۴٩٣٠٣٣١٠٠۴، شماره شبا: IR٢٩٠١٧٠٠٠٠٠٠٠١٠۴٩٣٠٣٣١٠٠۴ و بانک ملی شعبه پاسداران بنام اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی بندرعباس واریز کنند.

وی در پایان گفت: از همراهی ها و حمایت استاندار هرمزگان، تیم ستادی مبارزه با ویروس کرونا و  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان قدردان و سپاسگزاریم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *