ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

از مفقودی دو نفر در رودان هرمزگان تا نجات دو سرنشین خودرو گرفتار در خورگو

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان به تشریح آخرین جزئیات وقوع سیلاب در هرمزگان پرداخت.

بازخبر /  مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان به تشریح آخرین جزئیات وقوع سیلاب در هرمزگان پرداخت.

مختار سلحشور در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در پی بارندگی‌های دو روز گذشته در استان هرمزگان تمامی نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر هرمزگان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه متأسفانه در شهرستان رودان خانواده‌ای که بدون توجه به هشدارهای اعلام‌شده در کنار پل آب‌نما رودان حضور پیدا کردند، نیز گرفتار طغیان رودخانه‌های فصلی شدند، اظهار کرد: در این حادثه نیز دو نفر مفقود و گرفتار سیل شده‌اند که از شب گذشته عملیات جستجو نیز ادامه دارد اما همچنان دو فرد مذکور نیز مفقود هستند.

سلحشور با اشاره به اینکه در بخش تخت شهرستان بندرعباس مادر ۳۲ ساله به همراه دختر پنج‌ساله‌اش هنگام عبور از رودخانه فصلی غرق‌شده و جان خود را ازدست‌داده بودند، اضافه کرد: در منطقه خورگو شهرستان بندرعباس یک خودرو با دو سرنشین گرفتار طغیان رودخانه فصلی شدند که خوشبختانه با تلاش نیروهای امدادی نیز هر دو فرد نجات پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تکمیل ظرفیت سه سد بزرگ استان نیز تمامی نیروهای امدادی در آماده‌باش هستند، عنوان کرد: با توجه به سرریز شدن آب این سدها نیز خوشبختانه تاکنون اتفاق خاصی گزارش نشده است و امیدوارم تمامی شهروندان از حضور در کنار رودخانه‌ها و حریم آن خودداری کنند و هشدارهای ستاد بحران استان هرمزگان را جدی بگیرند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان همچنین در خصوص وقوع سیل در شهرستان جاسک بیان کرد: دو منزل دریکی از روستاهای جاسک نیز دچار آب‌گرفتگی شده بود که با تلاش نیروهای امدادی نیز مشکل برطرف شده و روستاهایی که در سیلاب سال گذشته در شهرستان جاسک گرفتار سیل شده بودند اکنون وضعیت مناسبی داشته اتفاق خاصی گزارش نشده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *