ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

پوتین نامه روحانی درباره کرونا را دریافت کرد

معاون وزیر امور خارجه روسیه افزود: ما همچنین مصمم هستیم که در تعدادی از زمینه ها و پروژه های خاص برای همکاری های متقابل با ایران همکاری کنیم.

بازخبر /سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: مسکو نامه ای از حسن روحانی رئیس جمهور ایران به ولادیمیر پوتین رهبر روسیه در مورد مبارزه با کرونا ویروس دریافت کرده و آماده مقابله و کمک به تهران در شیوع ویروس است.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که پیش از این، حسن روحانی رئیس جمهور ایران، نامه هایی را به رهبران چندین کشور در رابطه با وضعیت مبارزه با کرونا ویروس ارسال کرده بود، که در آن وی خاطرنشان می کرد که تحریم های ایالات متحده نه تنها مانعی برای مقابله با کرونا ویروس در یک کشور است، بلکه سایر کشورها را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.

ریابکوف گفت: پیام رئیس جمهور روحانی به رئیس جمهور پوتین دریافت شده است و به ساختارهای مربوطه ما گزارش می شود. ما تعهد محکم خود را برای کمک به طرف ایرانی در حل مشکلات مربوط به ادامه شیوع ویروس “کووید-۱۹” تأیید می کنیم.

معاون وزیر امور خارجه روسیه افزود: ما همچنین مصمم هستیم که در تعدادی از زمینه ها و پروژه های خاص برای همکاری های متقابل با ایران همکاری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تحریم های غیرقانونی آمریکا مانع کار عادی و کمک رسانی با ایران است.

ریابکوف افزود: ما از واشنگتن می خواهیم که از رویکردهای سیاسی تنگ نظرانه به وضعیت همه گیر و مشکلات ناشی از آن با جمهوری اسلامی ایران واقع بین باشد. ما خواستار برداشته شدن سریع تحریم ها هستیم که مانع ایران از انجام فعالیتهای عادی تجارت خارجی، از جمله به نفع تولید درآمد می شود. از جمله موارد دیگر، نیازهای اولیه اجتماعی و اقتصادی برای رفع سریع مشکلات مرتبط با اپیدمی کرونا ویروس از جمله تأمین تجهیزات پزشکی و سایر وسایل لازم برای کشور را ضروری می سازد.

وزارت بهداشت ایران گزارش داده است که تعداد موارد ابتلا به کرونا ویروس در ایران از ۱۶ هزار نفر فراتر رفته است، ۱۳۵ نفر در روز جان خود را از دست داده اند که در مجموع ۹۸۸ نفر فوت شدند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *