اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
صنعتگر:

باید به فکر حل مشکلات هنرمندان موسیقی باشیم/به‌زودی شکست کرونا را با هم جشن می گیریم

یک هنرمند موسیقی گفت: با تشکیل یک اتاق فکر تصمیمات سنجیده‌تر و مناسب‌تر و البته شدنی می‌توان گرفت که بتوان مشکلات هنرمندان موسیقی را در پی شیوع بیماری کرونا برطرف کرد.

غلامرضا صنعتگر  افزود: حضرت علی(ع) می‌فرمایند “هیچ‌چیز دائمی نیست” پس به این نتیجه می‌رسیم تاریخ گذشتگان و حتی گذشته خود ما هم به‌درستی نمایانگر یکنواخت نماندن شرایط است.

وی با بیان اینکه ما به آینده و روزهای خوب بسیار امیدواریم و بایدم باشیم چون قرار است با هم در این جنگ بیولوژیک که همه را تحت تأثیر قرار داده پیروز باشیم، تصریح کرد: امید داریم چون بر این ویروس منحوس غلبه  خواهیم کرد. وقتی آمار استان هرمزگان را می‌بینم و بهبودیافتگان و ترخیص شدگان و تعداد کم بستری و تعداد خیلی کم فوت‌شدگان نشان از مبارزه سخت مردم دارد.

صنعتگر با اشاره به اینکه مردم نجیب سرزمین سربلندمان به‌زودی شکست کرونا را با هم جشن خواهند گرفت و دوباره با نشاط و انرژی و مهربانی بیشتر در کنار هم به زندگی ادامه خواهیم داد، خاطرنشان کرد: کرونا با تمام محدودیت‌هایی که ایجاد کرد کلی درس را به ما آموخت و باعث شد بیشتر و بیشتر قدر چیزهایی را بدانیم که اصلاً به آن‌ها توجهی نداشتیم.

این خواننده مطرح هرمزگانی اضافه کرد: از همه مهم‌تر قدرت بیکران خدا و ناتوان بودن انسان در مقابل پروردگار را بار دیگر درک کردیم اما شک نداریم دست قدرتمند خداوند قطعاً کمک خواهد کرد و با رعایت و توجه کامل به اصول بهداشتی روزهای خوب را در سال ۹۹ تجربه خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان باید با آثاری که نویدبخش  و شادی‌آفرین و انرژی‌زاست در کنار مردم امیدواری ایجاد کنند، اظهار کرد: به‌هرحال هر هنرمندی طرفدار و مخاطب خودش را دارد باید الگوی مناسب و مسئولیت‌پذیری باشد و در این اوضاع قطعاً اگر دیگران را به عمل به توصیه‌های وزارت بهداشت دعوت می‌کند خودش هم عمل‌گرا باشد.

خوانده ترانه “میشه ضامنم بشی” در خصوص شرایط سخت هنرمندان موسیقی در پی شیوع کرونا،خاطرنشان کرد: همان‌طور که در بخش‌های مختلف دولت مشاهده شد قرار است چه تسهیلاتی را فراهم کنند به‌طور مثال بانک‌ها اقساط وام را به تعویق انداختند یا وزارت نیرو  برای پرداخت قبوض مهلت داد و بسیاری از موارد دیگر، وزارت ارشاد هم باید تدابیری بیندیشد.

وی ادامه داد: به نظر بنده می‌توان پس‌ازاین شرایط، سالن‌های رایگان با حذف برخی از هزینه‌های اجرا را در دستور کار قرار داد یا برای هنرمندان کنسرت گذاشته شود و دولت حمایت کند.

صنعتگر با تأکید بر اینکه با تشکیل یک اتاق فکر تصمیمات سنجیده‌تر و مناسب‌تر و البته شدنی می‌توان گرفت که بتوان مشکلات فعلی هنرمندان موسیقی را برطرف کرد، اضافه کرد: در روزهای پایانی سال ۹۸ از خداوند می‌خواهم که سختی‌ها، بیماری‌ها و تمام مشکلات کشورم پایان پذیرد و بهترین و شادترین روزها را برای ما رقم بزند.

وی در پایان گفت: سالی پر از صحت، نعمت، برکت، ثروت و سربلندی برای تک‌تک مردم عزیز و همدل ایران آرزومندم، امیدوارم تمامی مشکلات را پشت سر بگذاریم و این سال را با خوشی و شادمانی و سلامتی به پایان می‌بریم قطعاً روزهای خوبی در راه است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *