آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
عضو هیئت رئیسه مجلس:

به جای انتقاد در کنار هم خواسته های مردم را محقق کنیم/تشدید کنترل ورودی ها مطالبه مردم است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: باید به جای انتقاد و اتهام به یکدیگر، در کنار هم از تمامی ظرفیت ها برای تشدید کنترل مبادی ورودی و خروجی هرمزگان استفاده کنیم

محمد آشوری  افزود: پیرو دغدغه شهروندان استان هرمزگان مبنی بر کنترل سختگیرانه در ورودی های استان و عدم ورود گردشگران به دلیل کاهش شیوع ویروس کرونا نیز تمامی تلاش خود را برای تحقق آن به کار خواهیم بست.
وی با بیان اینکه تلاش های استاندار هرمزگان در کنترل مبادی ورودی و خروجی استان نیز قابل تقدیر است، تصریح کرد: اما خواسته مردم کنترل شدیدتر و عدم ورود گردشگران و مسافران در این ایام برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه باید در این هنگام همگی خود را مسئول دانسته و بدون اتهام به فرد خاصی همراه با هم از تمامی ظرفیت ها برای تحقق خواسته به حق مردم هرمزگان بهره ببریم، اضافه کرد: در این زمان باید مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در کنار استاندار قرار بگیرد و از تمامی ظرفیت ها برای ممانعت از ورود گردشگران به استان استفاده کند.
آشوری با بیان اینکه پس از رایزنی با مقامات استانی اکنون در تلاش برای رایزنی با مقامات کشوری برای تحقق این امر هستیم، تصریح کرد: هیچگاه یک دست صدا نداشته و باید مسئولان و کارگزاران استان در کنار نمایندگان مجلس و شوراها همگی از تمامی ظرفیت ها بهره ببریم.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پس از رایزنی با مقامات کشوری اکنون این درخواست شهروندان هرمزگان را از طریق ستاد مدیریت کرونا کشور دنبال خواهیم کرد، افزود: در همین خصوص نامه ای تنظیم و به ستاد مدیریت کرونا کشور ارسال شده و تمامی دغدغه های مردم و اهمیت هرمزگان به عنوان دروازه اقتصادی کشور در این برهه زمانی نیز اعلام شده است.
وی در پایان با بیان اینکه امیدوارم استاندار و مجمع نمایندگان هرمزگان در این راه نیز تلاش کنند تا خواسته مردم محقق شود، اضافه کرد: باید کنترل سختگیرانه مبادی ورودی و خروجی هر روز سخت تر و تشدید شود تا زمانی که شاهد باشیم شیوع بیماری کرونا نیز کاهش و آمار مبتلایان در استان رو به نزول برود.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *