ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
عضو شورای اسلامی شهربندرعباس:

ادامه این روند استان هرمزگان را با فاجعه رو به رو خواهد کرد / محلات بندرعباس حتی از اولین امکانات بهداشتی محروم هستند چه برسد به ماسک

کیانوش جهانبخش در یکصد و شصت و نه امین جلسه شورای سلامی شهر بندرعباس گفت : بسیاری از مدیران ما مدیران زمان بحران نیستند و در زمان بحران در حال توجیه عملکرد خود هستند.

بازخبر کیانوش جهانبخش در یکصد و شصت و نه امین جلسه شورای سلامی شهر بندرعباس گفت : بسیاری از مدیران ما مدیران زمان بحران نیستند و در زمان بحران در حال توجیه عملکرد خود هستند.

وی گفت: استان هرمزگان قربانی تصمیم های ملی می شود و متاسفانه به دلیل تعلل مدیران , استان هرمزگان با ورود کرونا رو به رو شده است و کسی هم جلودار آن نیست.

عضو شورای شهر بندرعباس در ادامه با اشاره به اینکه راه های ورودی هرمزگان برای مدیریت ممانعت شیوع کرونا به خوبی مدیریت نمی شود گفت:  این سو مدیریت ها ، استان هرمزگان را در آستانه یک فاجعه قرار داده است ، نمی شود به دلیل صادرات و واردات و ترانزیت سلامتی مردم را نادیده گرفت و جانشان را به خطر انداخت.

جهانبخش گفت: اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس در حال ارتباط با همه مدیران هستند تا صدای مردم را به مسئولان برسانند اما اکنون معلوم شد که حتی استاندار هرمزگان هم دستش خالی است و نمی تواند کار بزرگی انجام دهد۰

جهانبخش یادآور شد : مردم هرمزگان تا کی باید قربانی تصمیم های ملی شوند ، الان کرونا وارد هرمزگان شده و باید فکر کرد که چگونه از انتقال و شیوع بیماری کرونا در درون استان جلوگیری کرد.

وی گفت : بسیاری از ساکنان غیر بومی در استان که همه عزیزان ما هستند اقوام خود را به هرمزگان برای اسکان آورده اند و این در انتقال کرونا تاثیر دارد.

 

 

 

خ/۱۲/ سید محمد بنی هاشمی

پسندیدم(7)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *