اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

سفر غیرضروری گردشگران به هرمزگان متوقف شود/استاندار تصمیم قاطع و لازم را بگیرد

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس خواستار توقف سفر گردشگران اقصی نقاط کشور به این استان شد.

بازخبر /احمد مرادی  افزود: پیرو شیوع بیماری کرونا در کشور و تدابیر اخذشده مبنی بر تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، لازم است تمامی اقدامات در جهت تحقق هدف از این موضوع در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه متأسفانه از روز گذشته(پنجم اسفندماه) شاهد حضور سیل عظیم مسافران در راه استان هرمزگان به‌ویژه جزیره قشم و هرمز هستیم، خاطرنشان کرد: استاندار هرمزگان باید در این راه اقدام جدی و فوری در دستور کار قرار دهد.

مرادی با اشاره به اینکه باید از حضور غیرضروری گردشگران به هرمزگان جلوگیری شود، اضافه کرد: تعطیلی مراکز آموزشی در جهت حضور آن‌ها در منزل برای جلوگیری از ابتلا و شیوع بیماری کرونا بوده نه سفر و گردش به استان‌های دیگر.

نماینده هرمزگان در مجلس با بیان اینکه هرمزگان استانی مرزی و حساس است، تصریح کرد: باید هرچه زودتر با تصمیم گری صحیح مانع از بروز یک فاجعه شد و لازم است استاندار هرمزگان در این خصوص تصمیم جدی و لازم را در دستور کار قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه تأکید می‌شود مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، تصریح کرد: بهترین مکان برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و مقابله با آن ماندن در منزل است و تعطیلات پیش روی در واقع برای سفر کردن نیست.

مرادی در پایان با بیان اینکه سلامتی و جان مردم از گردشگری برای مان مهمتر و در اولولیت قرار دارد، گفت: برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از انتشار ویروس، پایگاه‌های تست و سنجش کرونا از مسافرانی که به دلیل کار ضروری راهی هرمزگان خواهند شد، در مبادی ورودی استان دایر شود.

از روز گذشته(پنجم اسفندماه) همزمان با اعلام تعطیلی مراکز آموزشی در برخی استان های کشور شاهد حضور پرتعداد گردشگران در بنادر استان هرمزگان جهت سفر به جزیره قشم و هرمز هستیم این درحالی است که از سوی وزارت بهداشت و درمان نیز این تعطیلی ها جهت ماندن در منازل و عدم حضور غیر ضروری در بیرون از منازل بوده است.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *