ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلات بلند مدت توسط استانداری هرمزگان اعلام می شود

سخنگوی استانداری هرمزگان خبر منتشر شده به نقل از استاندار هرمزگان در فضای مجازی در خصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های استان هرمزگان تا پایان تعطیلات نوروز را تکذیب کرد و گفت: تصمیم‌گیری در خصوص این میزان از تعطیلات بلند مدت، تنها از طریق شورای مربوطه در استانداری و دستگاه های متولی در سطح کشور و استانی انجام می‌شود و با شایعه پراکنان از طریق پلیس فتا در این موضوع برخورد قانونی خواهد شد.

بازخبر /فاطمه رکن الدینی صبح امروز(ششم اسفندماه) در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: در حال حاضر بنا به درخواست و پیشنهاد روسای دانشگاه ها و مدیرکل آموزش و پرورش و طبق موافقت استانداری هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا، مدارس و دانشگاه‌های استان هرمزگان تا پایان هفته جاری تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: خبر منتشر شده به نقل از استاندار هرمزگان در فضای مجازی در خصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های استان هرمزگان تا پایان تعطیلات نوروز، فاقد واقعیت بوده و تکذیب می‌شود.

سخنگوی استانداری هرمزگان افزود: از مردم شریف استان هرمزگان می خواهیم تا اخبار موثق را تنها از طریق رسانه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی، صداوسیما و سایت و کانال رسمی استانداری هرمزگان پیگیری کنند و به شایعات توجهی نداشته باشند.

وی گفت: اگر تصمیم جدیدی در این خصوص چه در سطح استان و چه در سطح کشور اتخاذ شود، به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *