ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
یادداشت / سید محمد بنی هاشمی

ادب مرد به از دولت اوست

بالاخره یک هفته پرتنش، پراسترس و بی خوابی و فعالیت در میدان رقابت تمام شد.

یادداشت / سید محمد بنی هاشمی

ادب مرد به از دولت اوست

بالاخره یک هفته پرتنش، پراسترس و بی خوابی و فعالیت در میدان رقابت تمام شد.

این ماراتن تمام شد و دوباره همه مان برگشتم به زندگی عادیمان.خیلی هایمان آن یک هفته رقابت را شاید به نتیجه آرا نباختیم اما به اخلاق، معرفت، دوستی و نان و نمک با هم خورده مان بازنده شدیم.پای روشنفکری و اخلاق که می رسد حرف ها داریم، از استوری گرفته تا استتوس و پست هایمان همگی دم از آن می زنیم اما در عمل ما انسان های شیک و فانتزی می بازیم حتی به همان نوشته های خودمان.

تمام این روزهایی که می گذشت به این مساله فکر می کردم که قرار است در پایان این رقابت چه اتفاقی بیافتد که رفاقت ها را فراموش می کنیم، دوستی ها را زیر پا می گذاریم و رعایت نکردن اخلاق را نوعی زیرکی و هوشیاری می دانیم….

 

تنور داغ انتخابات گریبان دوستی هایمان و رفاقت هایمان را گرفت و حالا ما شدیم و پایان این رقابتی که نمی دانم ارزش دل شکستن ها، دلخوری ها و ناراحتی ها را داشت یا نه …

 

خیلی هایمان بازنده شدیم به اخلاق و آنچه که پز روشنفکری اش را می دادیم . بله بازنده شدیم چون فراموش کردیم که حتی پیروزی هم بدون رعایت اخلاق ارزشی ندارد؛ بازنده شدیم چون فراموش کردیم ادب مرد به از دولت اوست….

پسندیدم(6)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *