ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

استقرار ۴۸۲ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در حوزه انتخابیه شرق هرمزگان

رئیس هیئت اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه شرق هرمزگان، گفت: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه انتخابیه میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد تعداد ۴۸۲ شعبه ثابت و سیار توسط هیئت های اجرایی و نظارت مشخص شده است.

 بازخبر /محمد احمدی  با اشاره به جزئیات این خبر، گفت: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه انتخابیه میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد تعداد ۴۸۲ شعبه ثابت و سیار توسط هیئت های اجرایی و نظارت مشخص شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب افزود: در شهرستان میناب ۲۰۹ شعبه ثابت و سیار مستقر خواهد شد که نزدیک به ۶ هزار نفر مجموعه دست اندرکاران و و عواملی خواهند بود که در روز اخذ رای به شعب اعزام می شوند و فرایند اخذ رای را انجام خواهند داد.

وی اضافه کرد: برای شعبی که در مناطق صعب العبور هستند با توجه به بارندگی هایی که داشتیم ضمن اینکه مسیرها بازگشایی شده برای آن مناطق نیز خودروهای کمک دار را در نظر گرفته ایم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه شرق هرمزگان اظهار کرد: اگر خدایی ناکرده در آن زمان دچار بحران شویم ستاد انتخابات استان برای حوزه انتخابیه شرق هرمزگان با محوریت میناب یک فروند بالگرد را پیش بینی کرده اند.

احمدی بیان کرد: آموزش های لازم به مجموعه عوامل و دست اندرکاران در حوزه های مختلف داده شده است.

فرماندار ویژه میناب خاطرنشان کرد: همه چیز برای برگزاری یک انتخابات خوب، سالم و با مشارکت حداکثری در شرق هرمزگان فراهم و محیاست.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *