آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس شورای اسلامی شهر بندرلنگه:

انتظارمان استقبال بیشتری برای تصدی شهرداری بندرلنگه بود/تا نهایی شدن صورتجلسه چیزی مشخص نیست

رئیس شورای اسلامی شهر بندرلنگه به تشریح جلسه پرحاشیه روز گذشته و انتخاب شهردار جدید بندرلنگه پرداخت.

 بازخبر /صادق تاروتی ، در خصوص جلسه روز گذشته(۲۶ بهمن‌ماه) شورای اسلامی شهر بندرلنگه، افزود: در این جلسه پس از فراخوان انتخاب شهردار از بین افراد واجد شرایط نیز از بین چهار فرد متقاضی و بررسی برنامه‌های ارائه‌شده “محمدرضا زاده” به‌عنوان شهردار از اعضای شورای شهر رأی اعتماد  گرفت.

وی با بیان اینکه از پنج عضو شورای شهر بندرلنگه نیز سه عضو به رضازاده رأی اعتماد دادند، خاطرنشان کرد: “ماشاءالله اورنگی، حمید وطنخواه، سعید شادمانی و محمد رضازاده” چهار فردی بودند که برای صندلی شهرداری بندرلنگه با یکدیگر رقابت داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرلنگه با اشاره به اینکه با توجه به فراخوان عمومی برای اعلام آمادگی تمامی افرادی که ویژگی نشستن بر روی صندلی شهرداری را در خود می‌بینند اما شاهد استقبال مورد انتظارمان نبودیم، اضافه کرد: انتظار داشتیم تا افراد بیشتری اعلام آمادگی کنند تا افرادی که سابقه مدیریتی و تجربه بالایی دارند را برگزینیم اما اعلام آمادگی تنها چهار نفر کار را سخت کرد.

تاروتی در خصوص استعفا فاطمه شریفی آزاد عضو شورای شهر بندرلنگه، عنوان کرد: استعفای یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بندرلنگه نیز تحویل هیئت‌رئیسه شده است اما هنوز تصمیمی در خصوص قبول یا رد آن گرفته نشده است.

وی در پایان با بیان اینکه تا زمانی که صورت‌جلسه نهایی نشود نه شهردار بندرلنگه و نه استعفا عضو شورا قطعی نیست، اضافه کرد: صورت‌جلسه نهایی ملاک عمل و قانونی است و تا آن زمان باید صبر کرد.

«شریف شریفی نژاد» ۲۰ شهریور سال ۹۶ با ۳ رأی از مجموع ۵ رأی از سوی شورای شهر بندرلنگه به‌عنوان شهردار بندرلنگه انتخاب‌شده بود که ۱۵ دی‌ماه نیز با استعفای وی از سوی شورای شهر بندرلنگه موافقت شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *