اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

درخشش نمایش”پنجشنبه آخر ماه” در بخش به علاوه، جشنواره بین المللی تئاتر فجر

نمایش”پنجشنبه آخر ماه” نماینده هرمزگان در بخش به علاوه، سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر درخشید و توانست جوایز متعددی را کسب کند.

 بازخبر /در  آیین اختتامیه امید اسدی، مدیرتماشاخانه ایران تماشا خاطرنشان کرد: در بخش به علاوه فجر ۹۸ برای اولین بار به پشتوانه خود هنرمندان استان ها، شکلی دیگر به جشنواره بخشیدیم و علی الرغم تمام مخالفت ها و سنگ پرانی ها آثار استانی را در این دوره از جشنواره حضور دادیم که این خود پیشرفتی شگرف و قابل تامل در تاریخ ۵ ساله به علاوه فجر محسوب خواهد شد.
وی نوید برگزاری اولین جشنواره سراسری تئاتر سپید توسط ایران تماشا را داد که اولین جشنواره تئاتر ایرانی در حوزه پزشکی و سلامت خواهد بود و اضافه کرد: در اولین دوره ی این جشنواره رویکرد نمایش های منتخب درمان، پیشگیری و شناخت درباره بیماری دیابت خواهد بود.

هیئت داوران تماشاخانه ایران تماشا پس از مشاهده ۲۲ نمایش در جدول اجرایی با اتفاق نظر، آراء خود را به شرح زیر اعلام کرد که نمایش “پنجشنبه آخر ماه” نماینده هرمزگان نیز توانست جوایز متعددی را کسب کند.

بازیگری زن:

رتبه اول: شیوا قاسمی، نمایش (پنجشنبه آخر ماه) از میناب.

بازیگری مرد:

رتبه سوم: داود رمضان زاده، نمایش ( پنجشنبه اخر ماه ) هرمزگان میناب

بخش کارگردانی:

کارگردان برگزیده: حسن سبحانی، نمایش (پنجشنبه آخر ماه) هرمزگان میناب

بخش نمایشنامه نویسی:

متن برگزیده: آقای یاسین بهرامی، نمایش (پنجشنبه آخر ماه) هرمزگان میناب

نمایش « پنجشنبه آخر ماه » برگزیده جشنواره منطقه ای خلیج فارس است که از میان ۱۲ استان و۳۳ اثر انتخاب شده است و به عنوان تنها اثر هنری به نمایندگی از استان هرمزگان بهجشنواره بین المللی فجر راه پیدا کرد و با هنرمندی هنرمندان معلول مینابی به روی صحنه رفت.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *