ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
کارشناس ادره کل هواشناسی هرمزگان:

قایق‌های سبک و صیادی هرمزگان از تردد دریایی خودداری کنند

کارشناس ادره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از بعدازظهر امروز قایق‌های سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در اسکله‌ها و بنادر استان صورت پذیرد.

  بازخبر /مجتبی حمزه نژاد  با بیان اینکه مناطق دریایی استان از ساعات بعدازظهر با وزش بادهای نسبتا شدید شمال شرقی (نعشی) مواج می‌شود، تصریح کرد:  از ساعات بعدازظهر امروط(۲۶ بهمن ماه) با تاثیر زبانه‌های سامانه پرفشار وزش بادهای نسبتا شدید شمال شرقی را در برخی از مناطق شرقی، مرکزی، تنگه هرمز و بتدریج تا ساعات شب در جزایر شرقی خلیج فارس و بخش‌هایی از دریای عمان خواهیم داشت که سبب مواج شدن دریا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این شرایط تا ظهر یکشنبه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: توصیه می‌شود در این مدت قایق‌های سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در اسکله‌ها و بنادر استان صورت پذیرد.

کارشناس ادره کل هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه آسمان استان امروز صاف است، خاطرنشان کرد:  از لحاظ دمایی امروز افزایش نسبی دمای کمینه را در اکثر نقاط استان داشتیم و برای فردا به طور موقت کاهش دمای کمینه پیش بینی می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *