اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

تبلیغات دشمن برای ناامید کردن مردم از انتخابات، راه به‌جایی نمی‌برد

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: تبلیغات وسیعی از سوی دستگاه‌های رسانه‌ای و سیاسی جبهه استکبار برای اثر گذاشتن بر انتخابات دوم اسفندماه به راه افتاده تا مردم ما را از شرکت در انتخابات مأیوس کنند اما این‌ها ۴۰ سال است که در پی ناامید ساختن این ملت هستند و راه به‌جایی نبرده و نخواهند برد.

بازخبر /حجت‌الاسلام محمد عبادی ظهر  دیروز ، ۲۵ بهمن‌ماه، در جمع نمازگزاران بندرعباسی عنوان کرد: انتخابات دوم اسفندماه ۹۸ جلوه باشکوهی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و حضور متحد و منسجم مردم در این انتخابات سبب ارتقای تراز نظام جمهوری اسلامی ایران و غلبه بر دشمنی‌ها خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه کاندیداها رقابت انتخاباتی را با اخلاق و انصاف توأم کنند، افزود: رقم خوردن انتخاباتی با شکوه و پرصلابت از رقابت سالم کاندیداها با یکدیگر حاصل می‌شود و کاندیداها و هوادارانشان نقش مهمی در رقم خوردن انتخاباتی پرشور دارند.

حجت‌الاسلام عبادی‌ اضافه کرد: تبلیغات وسیعی از سوی دستگاه‌های رسانه‌ای و سیاسی جبهه استکبار برای اثر گذاشتن بر انتخابات دوم اسفندماه به راه افتاده تا مردم ما را از شرکت در انتخابات مأیوس کنند اما این‌ها ۴۰ سال است که در پی ناامید ساختن این ملت هستند و راه به‌جایی نبرده و نخواهند برد.

امام‌جمعه بندرعباس تصریح کرد: انتخابات این دوره با توجه به قرارگیری در اولین سال از دهه پنجم انقلاب اسلامی از اهمیت فراوانی برخوردار است و یکی از دلایل فشارهای دشمنان در این مقطع نیز اهمیت انتخابات این دوره است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی در یکشنبه آینده در مسجد جامع بندرعباس، تصریح کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی اگر ضایعه‌ای سخت برای ملت ما و برای جریان‌های مقاومت در منطقه بود اما سبب شد تا جوششی عظیم در جهان اسلام پدید بیاید و اضمحلال صهیونیست‌ها و متجاوزان به حقوق ملت‌های منطقه را شتاب بخشید، از این روز از عموم مردم می‌خواهم تا در این مراسم به‌طور ویژه حضور یابند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *