ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس: نمی توانیم گرایش سیاسی مدیران و کارمندان را کنترل کنیم / قانون حدود مشارکت سیاسی کارمندان را مشخص کرده است

عضو کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهرک پیامبر اعظم بندرعباس با چالشهای زیادی مواجه است، و حل این مشکلات از عهده ی یک نهاد سازمان خاصی به تنهایی خارج است.

 بازخبر /عضو کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهرک پیامبر اعظم بندرعباس با چالشهای زیادی مواجه است، و حل این مشکلات از عهده ی یک نهاد سازمان خاصی به تنهایی خارج است.

آبتین امیری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهرداری بندرعباس در حال خدمات رسانی به شهرک پیامبر اعظم است و تا زمان تحویل کامل این شهرک به بندرعباس و اتمام تعهدات دولتی باید فکری اساسی کرد۰
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در بازدیدهای متعددی که از شهرک پیامبر اعظم داشته ایم، به این نتیجه رسیدیم که زیرساخت های این شهرک فاقد استانداردهای لازم است و در اجرای تعهدات به این شهرک کوتاهی شده است.

آبتین امیری در خصوص مشارکت انتخاباتی نیروهای دولتی گفت: قانون حدود این مشارکت سیاسی را مشخص کرده است. استفاده از وقت و اموال و امکانات اداری در انتخابات ممنوع است و هر موردی که در این خصوص اثبات شود با آن برخورد می کنیم .
وی گفت: اما خارج وقت اداری و کاری چه مدیر، چه کارمند، چه کارگر آزاد است که برای کاندیدای مورد نظرخود فعالیت کنند، مگر اینکه این افراد در هیئت اجرایی سمتی داشته باشند و این مشارکت تمامی احاد به هر چه باشکوه تر برگزاری انتخابات کمک خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: نمی توانیم افکار سیاسی مدیرانی و نیروها را کنترل کنیم، چون قانون چنین اجازه ای به ما نمی دهد. تمام کاندیدای مطرح در شهرداری و سایر ادارات دولتی نیرو، خویشاوند و طرفدار دارند و برای آنها کار می کنند. این شرایط مسئولیت مدیران فرادست را سنگین تری کند که اجازه ندهند از امکانات دولتی به نفع کاندیدایی استفاده شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *