اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مرحله نخست بندر منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به بهره برداری می‌رسد

مرحله نخست بندر منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان تا ۲۰ روز آینده به بهره برداری می‌رسد.

بازخبر /مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان روز گذشته(۱۹ بهمن) در جمع خبرنگاران، گفت: این مرحله ظرفیت تخلیه و بارگیری ۹ میلیون تن کالا را دارد.
مسعود پاکزاد افزود: ظرفیت مرحله نهایی این بندر ۴۰ میلیون تن است که کشتی‌های ۱۰۰ هزار تن می‌تواند در این بندر پهلو بگیرد.
وی اظهار کرد: هدفگذاری این منطقه ویژه اقتصادی تولید ۱۸ میلیون تن محصولات پتروشیمی، ۴ میلیون تن فولاد، یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن آلومینیوم و ۳ میلیون تن پودر آلومینا است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان خاطرنشان کرد: با بهره برداری کامل از این طرح‌ها تا افق ۱۵ سال آینده برای ۶۰ هزار نفر به صورت مستقیم و ۳۰۰ هزار نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.
پاکزاد با بیان اینکه اکنون دو هزار نفر در این منطقه مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد:  زیرساخت‌های آب، برق، گاز و راه در این منطقه ایجاد شده است.
وی در پایان اضافه کرد: دسترسی آسان به آب‌های خلیج فارس برای حمل و نقل دریایی کالا و نزدیکی به منابع گازی پارس جنوبی از مهمترین مزایایی این منطقه است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *